جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اسمس خاطرات sms khaterat

اس ام اس خاطرات



اسمس خاطرات
sms khaterat



بارانِ سربی می شود
وقتی نیستی می ریزد بر سرم
خاطراتت


اسمس خاطرات
sms khaterat



حواس تنهایی ام را با خاطرات باتو بودن پرت کرده ام
بگو کسی حرفی نزند
بگذار لحظه ای آرام بگیرم


اسمس خاطرات
sms khaterat



به هم می رسیم ۳ نفر می شیم
من و تو و شادی از هم دور می شیم ۴ نفر می شیم
تو و تنهایی ، من و خاطره

  

اسمس خاطرات
sms khaterat



عاشق می کنی
محو می شوی
تا فراموشت می کنم ، دوباره می آیی
تازه می کنی خاطراتت را


اسمس خاطرات
sms khaterat



مرا محکــم تر در آغوش خود بگیـر
من هنوز هم نـمی خواهم تــو را
به دسـت خاطرات لــعنـتـی بسپـارم


اسمس خاطرات
sms khaterat



می گوینــد : بــاران کــه میزنــد
بــوی خــاک بلنــد می شــود
امــا اینجــا بــاران کــه می زنــد
بــوی خاطــره  بلنــد می شــود


اسمس خاطرات
sms khaterat



دست خالی‌ نمیشه به پیشواز خاطره رفت
من هم وقتی‌ چمدانم پر از گریه شد راه می‌‌افتم


اسمس خاطرات
sms khaterat



دلم گرفته باشد باصدای
دستفروش دوره گرد هم گریه می کنم
چه رسد به مرور خاطرات باهم بودنمان


اسمس خاطرات
sms khaterat



من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند
و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی


اسمس خاطرات
sms khaterat



خاطره یعنی یک سکوت غیر منتظره
بین خنده هایی بلند


اسمس خاطرات
sms khaterat


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد