جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس خاطرات sms khaterat

اس ام اس خاطرات



اس خاطرات
sms khaterat



گاهی باید فاتحه خاطره ای رو خوند
وگر نه همون خاطره فاتحه تو رو می خونه


اس خاطرات
sms khaterat



کوه های غرورم از گناه رفتنت آب شده
تا قبل از سیل برگرد
سیل که بیاید همه را با خود می برد حتی خاطراتت را


اس خاطرات
sms khaterat



موقع Delete فولدر خاطراتت
ذهنم Error می دهد
گمانم یکی از فایل ها در حال اجراست

  

اس خاطرات
sms khaterat



زیر درخت سیب نذر کرده ام به آمدنت
فصل شکوفه زدن از خاطرات نزدیک است


اس خاطرات
sms khaterat



از بعضی از آدم ها تنها خاطره می ماند
از بعضی های دیگر هم هیچ
خاطره ساختن لیاقت می خواهد


اس خاطرات
sms khaterat



کاش دفتر خاطراتم چراغ جادو بود
تا هر وقت از سر دلتنگی به رویش دست می ‌کشیدم
تو از درونش با آرزوی من بیرون می آمدی


اس خاطرات
sms khaterat



من خاطرت را می خواستم
نه خاطره ات را


اس خاطرات
sms khaterat



چه تلخ است علاقه ای که عادت شود
عادتی که باور شود
باوری که خاطره شود
و خاطره ای که درد شود


اس خاطرات
sms khaterat



یادت هست ، خیالت هست
فقط کمی جای تو خالیست ، نمی آیی


اس خاطرات
sms khaterat



خودم شعرهای شبانه اشک را فراموش نکردم
خودم کنار آرزوی آمدنت اردو زدم
حالا نه گریه های من دینی بر گردن تو دارند
نه تو چیزی بدهکار دلتنگی این همه ترانه ای


اس خاطرات
sms khaterat

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد