جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بیقراری جدید sms bigharari jadid

اس ام اس بیقراری



اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid



دیگر نمی توانم متن های طولانی را تا آخرش بخوانم
تقصیر خودت بود
آمدی ، رفتی و به هر چه کوتاه عادتم دادی


اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid



جای تو خالـــــیــسـت
خالی تر از سفره ی دل کودکی که تازه متولد شده است


اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid


 
دیگر به همه چیز شک کرده ام
می گویند : آب نطلبیده ، مُـــــراد است
هر چه بالا پایین می کنم  نمی فهمم
این چشمانم پس کـــِـــی مراد می گیرند

  

اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid



جــآی خالیَت آنقــــَدر بُــــزُرگ شُـــده
که حَـتـی مــــی شَــــــوَد دَر آن زِندِگـــی کَرد


اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid



نیستند
دلم ، صبر و قرارم ، دستانت ، نگاهت ، هوش از سرم
بیاورشان


اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid



یکی می شه همه ی زندگیت
ولی هیچ جای زندگیت حضور نداره !


اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid



درد بزرگیه
برای کسی که متوجه نبودنت نیست
پرپر بشی
بهش می گی نگرانت بودم دلم هزار راه رفت
تموم چیزی که می شنوی
یک مرسی خشک و خالیه


اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid



غــُــصـّه دار که ببینــــمت
نَـــفَس هَــــــــم به کامَــــــم تلــــخ می شود


اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid



شـایـد روزی بـیـایـد کـه حـال ِ مـن هـم خـوب شـود!
هـوا خـوب شـود
عـشـق خـوب شـود
و تـــــو خـوب ِ مـن شـوی
و مــــن خـوب شـوم


اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid



ساعت ها زیر دوش به کاشی های حموم خیره می شی
غذاتو سرد می خوری
لباسات دیگه به تنت نمیاد
ساعت ها به یه آهنگ تکراری گوش می کنی و هیچ وقت اونو حفظ نمی شی
تنهایی از تو آدمی می سازه
که دیگه شبیه آدم نیست


اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد