جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی و غمگین با موضوع سیگار

اس ام اس سیگار



اس ام اس دلتنگی و غمگین با موضوع سیگار



و به هوای مه گرفته بیرون نگاه می کنی
پاهایت را در آغوش می گیری و سیگاری روشن می کنی
مثل همیشه پاهایت را به من ترجیح دادی


اس ام اس دلتنگی و غمگین با موضوع سیگار


مرد را فقط مرد می فهمد و دود سیگارش


اس ام اس دلتنگی و غمگین با موضوع سیگار


باز کلمه کم آورده ام ، برای احوالاتم
بروید یک سیگار بکشید تلخی اش که ماند ته گلویتان
فکر کنید همان بغضی است که توی گلوی من
نه بالا می رود و نه پایین

  

اس ام اس دلتنگی و غمگین با موضوع سیگار


تمام سیگارهای دنیا را هم که دود کنی
تنهائیت توجه هیچکس را جز پیرمرد سیگار فروش جلب نخواهد کرد


اس ام اس دلتنگی و غمگین با موضوع سیگار


شاید بتونم یه روزی تو و خاطراتتم مثل سیگارم دود کنم


اس ام اس دلتنگی و غمگین با موضوع سیگار


اسمت را نوشتم روی سیگار تا بسوزه
که وقتی سیگار تموم شد فراموشت کنم
 نمی دونستم هر پک که به سیگار میزنم اسمت میره تو نفسم



اس ام اس دلتنگی و غمگین با موضوع سیگار

اشباع شده ام
از بوسه های مکرر و عمیق از ته سیگارهام


اس ام اس دلتنگی و غمگین با موضوع سیگار


سیگار به سیگار درد می کشم تا تمام شود
بی چون و چرا ما هم تمام می شویم
ما خنده های ایستـــاده ما خنده های تکراری
تو نیستـــــی زمین برای من تنها یک زیرسیگاری ست



اس ام اس دلتنگی و غمگین با موضوع سیگار


چند نخ سیگار و چشمان تو
آنقدر برایت عاشقانه خواهم نوشت تا
 ازحسادت دوباره عاشق ات شوم


اس ام اس دلتنگی و غمگین با موضوع سیگار


مــرد گریه نمیکنــد ، مــرد نمی شکند
فقط سیگاری روشن می کند
آرام لابه لای  دود می میرد


اس ام اس دلتنگی و غمگین با موضوع سیگار
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد