جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سیگار 93 sms sigar 93

اس ام اس سیگار



اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93



لب ساحل نشسته بودم ازدرد فراق دوست سیگاری روشن کردم
یاد لحظه ای افتادم که منو اون کنار ساحل نشسته بودیم
سیگار بعدی را آتش به آتش روشن کردم


اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93



وای از نیمه شبــی که بیـــــدار شوم و تـــــو را بخواهـــــم
و پاکـــــت سیگارم خالـــی باشــــد


اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93



مردی که روبروی تو سیگار می کشد
در فکر گفتگوی تو سیگار می کشد
وقتی که می روی و دلش تنگ می شود
بی شک به جستجوی تو سیگار می کشد

  

اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93



غرور گوگــردی ام را بگیران بگذار روی سیگــارت
که نمی دانی برای بخاطر آوردنم است
یا از خاطر بردنم


اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93



عشق سیگار نیست که
 ازش خسته شدی زیر پات لهش کنی


اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93



تنم ، لباسم ، دفتر کارم
حتی قهوه های دو نفره ی فرانسوی هم بوی سیگار می دهد
از زمستان 2 سال پیش تمام لحظه های من که بوی تو را می داد
فقط بوی سیگار می دهد


اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93



سیگارو بخاطر تو ترک نمی کنم
وقتی تو با من بودی اونم با من بود
حالا که نیستی هم این با منه
وفاداری کدامتان بیشتر است؟


اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93



از من پرسید امروز می خوام تکلیفمو مشخص کنی یا من یا سیگار؟
نگاهی به سیگار توی دستم کردم که انگار سوختنش شدت گرفته و داره بهم می گه عشقت مهمتره
یه پک دیگه زدم نگاش کردم و گفتم : خداحافظ


اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93



پرسید سیگارو ترک نکردی
گفتم نه کبریت و ترک کردم
سیگار با سیگار روشن می کنم


اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93



گفتم : با عشق زمان فراموش می شود و با زمان عشق
سیگاری گوشه ی لبم ، گفت : با سیگار هر دو


اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد