جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سیگار و تنهایی sms sigar tanhayi

اس ام اس سیگار



اس ام اس سیگار و تنهایی
sms sigar tanhayi


برایم سیگاری آتش بزن
میان لب هایم بگذار و دور شــو
پر از باروتم !


اس ام اس سیگار و تنهایی
sms sigar tanhayi


شبیه کسی شده ام که پشت دود سیگارش با خود می گوید :
باید تـَرکـــــ کنم !
خانــــه را ، زندگـــی را و باز پُــکــی دیگــــر می زند


اس ام اس سیگار و تنهایی
sms sigar tanhayi


گفتی دهانت بوی شــیر می دهد و رفتـی
حالا بوی سیـگـار و دروغ می دهد
برگرد …

  

اس ام اس سیگار و تنهایی
sms sigar tanhayi


چرا ترک کنم سیگار لعنتی را که فریاد می زند نبودنت را؟
که در دست می گیرم بدن نرمش را جای دست های سردت را


اس ام اس سیگار و تنهایی
sms sigar tanhayi


شاید سیگارو بزارم کنار
 اما دودش رو نمی تونم


اس ام اس سیگار و تنهایی
sms sigar tanhayi


سیگار بی جان ترین عصیانگریست که مرا به عصیان وا  می دارد
او به نابودی تن نشسته است
من به نابودیِ من و هر دو به  نابودیِ هم


اس ام اس سیگار و تنهایی
sms sigar tanhayi


به احساست بیاموز نفس نـکـشــد
هوای دل هـا آلـودسـت
فاصلـه یک عـشـق تا عـشـق بـعــدی یک نخ سیگار است


اس ام اس سیگار و تنهایی
sms sigar tanhayi


گوشه ی کافه ای می نشینم قه قهه می زنم
نه به حضور باران نیازی است
نه به قهوه ، نه به سیگار و نه حتی به نگاه تو
به نداشته هایم می خندم


اس ام اس سیگار و تنهایی
sms sigar tanhayi


چقدر سیگارت شبیه آرزوهای من است
هر دو دود می شوند


اس ام اس سیگار و تنهایی
sms sigar tanhayi


خوب بود پشت پاکت سیگار به جای تصویر ریه ای بعد از کشیدن سیگار
تصویر اعصاب های خراب قبل از کشیدن سیگار را می ذاشتن


اس ام اس سیگار و تنهایی
sms sigar tanhayi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد