جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سیگاری sms sigari

اس ام اس سیگار



اس ام اس سیگاری
sms sigari



سیگار نمی کشم
آخرین بار که روبه رویم چشم هایش را بست
آخرین نخ را کشیدم
بعد ترک کردم
او را و تمام آنچه را که آرامم می کرد


اس ام اس سیگاری
sms sigari



خــامـوش شـدی در مـن
درست مـثل ســیگاری نیــمه
که پــرت کـرده بـاشـند


اس ام اس سیگاری
sms sigari



این سیگارهای آخر شب عجب بوی تو می دهند
می گویند سرطان زاست ولشان کن حتمــــا تــــو را نشنیده اند

  

اس ام اس سیگاری
sms sigari



پنج سیگار تا خانه ی او راه بود
حالا دیگر کوچه به کوچه ، سیگار پشت سیگار می گردم و نمی رسم


اس ام اس سیگاری
sms sigari



هیچ قطاری از این اتاق نمی گذرد
من اینجا نشسته ام و با همین سیگار
سرم دارد سوت می کشد


اس ام اس سیگاری
sms sigari



تند تند پک می زنی و من خیره به دودهایت نگاه می کنم
به فیلتر سیگارت نگاه می کنم که بین لب هایت قرار دادی
می ترسم از روزی که مانند سیگارت تند تند پک بزنی عشق مان را
و زندگی مانند دود سیگار محو شود در یادت


اس ام اس سیگاری
sms sigari



حالا که رفته ای مرد شده ام
سیگار می کشم
تا تو را دود کنم


اس ام اس سیگاری
sms sigari



بگو سیگار برایم بیاورند
آهای مردهای هرزه بیایید روی میز من
شاید غیرتی شد و برگشت


اس ام اس سیگاری
sms sigari



زندگی مثل سیگار می مونه
اگر خاموش شود می شود روشنش کرد
اما مزه ی اولش را که نمی دهد هیچ مزه ی زهر مار می دهد


اس ام اس سیگاری
sms sigari



نفس هایم
بوی خاکستر سیگار پیرمردی را می دهد
که به جوانی ازدست رفته اش می اندیشد


اس ام اس سیگاری
sms sigari
نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:34 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد