جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی sms deltangi

اس ام اس بیقراری



اس ام اس دلتنگی
sms deltangi



وقتی تو نیستی
شادی کلام نامفهومی ست
که در میان حنجره‌ ام دق می‌کند
اینجا که ساعت ، آیینه و هوا به تو معتادند


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi



زندگی ام بسته به تار مویت
زندگی ام را پشت گوش نیانداز


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi



امــروز هـم گـذشـت و نیامــدی
فــردا هم روز خـداست

  

اس ام اس دلتنگی
sms deltangi



می گن قسمت نیست حکمته
من معنی قسمت و حکمت رو نمی دونم


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi



نانوشته هایم بسیارند
مثل بی قراری هایـم
آخر این آشوب درونم مــرا می کشد


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi



چقدر کم توقع شده ام
نه آغوشت را می خواهم نه دیگر بودنت را
همین که بیایی و از کنارم رد شوی کافیست


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi



در جمـع من و ایـن بغض بی قرار
جـــای تــــو خـــــالی


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi



قــرارمـان فقـط  یـک مــانیــتور کـوچـک بـــود
امّــا اکنــون قلبـــم را ببـین
 چــگونـه بـی قــرار آمــدنــت مـی شـــود


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi



نشستم من دمی در خواب باتو
کـنــار چشـــــمـهء مـهتــاب باتو
مـگـر تـاب و تـوانـــم بـرده بـودی
که بــودم لحظـه ای بیـتــاب بی تو


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi



بیا قدم بزنیم
من با تـــــــــو
تو با هر که دلت خواست
بگذار سایه ات باشم
سایه که آزار ندارد
دارد ؟


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد