جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سیگار 93 sms sigar 93

اس ام اس سیگار



اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93



بعد از رفتنت به جای
کارت شارژها سیگار می خرم
و با خیابان حرف می زنم
گوشی را هم باید بفروشم کفش بخرم


اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93



سیگار دیگه آرومم نمی کنه
یه مسکن قوی می خوام
بوی تو … آغوش تو


اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93



ته سیگار هایم پوکه های خاطرات است
که شلیک می کنم وسط مغزم
می کشد مرا
شاید تو را فراری دهداز ذهنم

  

اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93



آنقدر سیگار می کشم
تا تلخیش
شیرینیِ تو را از خاطرم ببرد


اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93



یادته می گفتی یک نخ روشن کن دوتایی بکشیم ؟
بعد از رفتنت تمام سیگار ها رانصفه می کشم


اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93



گفت : اینقدر سیگار نکش می میری
گفتم : اگه نکشم می میرم
گفت : اگه بکشی با درد می میری
گفتم : اگه نکشم از درد می میرم


اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93



با یک گریه ی مشترک
یک لیوان چای انفرادی و یک نخ سیگار
جنون امشب را شروع می کنم


اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93



سیگار روشنت را در جنگل خشک و آشفته روح من انداختی
بعد پرسیدی : مزاحمت که نشدم ؟


اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93



بی تو نه شعر می چسبد نه مرور خاطره ها نه سیگار
من تو را می خواهم


اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93



به ته سیگارهایتان احترام بگذارید
هرکه به پایشان سوخت را می اندازند زیر پا ؟


اس ام اس سیگار 93
sms sigar 93


نظرات 1 + ارسال نظر
eli شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:32 ب.ظ

Xob nist xili

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد