جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بیقراری جدید sms bigharari jadid

اس ام اس بیقراری



اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid



مرا زیر خاکستر جا گذاشتی
یادت نـــرود
من به خاطرتــــــــو آتـــــــش گـــرفته ام


اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid



من به تو نگاه میکردم
و تو به ساعت
تو قرار داشتی و من بی قراری


اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid



به اندازه ی چشمان
کفتربازی که کفترش بر بام دیگری نشسته
بیقرارتم !

  

اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid



بیراهه هم برای خودش راهیست
حوصله چه زود بی طاقت می شود
در ادامه ی راهی که به تو ختم نمی شود


اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid



یه نفر یه جایی تنها روز و شب از تو میگه از تو میخونه
واسه تو می نویسه اما تو نیستی تو نمیشنوی
و نمیدونه چی میشه و همش ای کاش و ای کاش …


اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid



عهد کن یارم بمانی تا قیامت ، ای رها
اولین و آخرین عشقم بمانی ، با وفا
گر کنارم تو نباشی بیقرارم ، بیقرار


اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid



بغض هایم را به آسمان سپرده ام
خدا به خیر کند باران امشب را


اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid



دلی بی بهانه نمی تپد
نمیدانم بهانه ها دلگیرند یا دل ها بهانه گیر


اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid



گفتم هر چیز که داشتم نثارت کردم
گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی
این من بودم که بی‌قرارت کردم


اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid



باران من ، روزی باریدی بر تن خسته من ، قلب من شد عاشق تو!
همیشه چشم به راهت مینشستم


اس ام اس بیقراری جدید
sms bigharari jadid


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد