جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سیگار جدید sms sigar jadid

اس ام اس سیگار



اس ام اس سیگار جدید
sms sigar jadid



آدم ها به دود سیگار معتاد می شوند
خیره می شوند به دود و غرق در خاطرات
آدم ها معتاد
خاطرات می شوند


اس ام اس سیگار جدید
sms sigar jadid


سیگارهای تلخ
مرا به خواب های شیرین بردند
کاش می توانستم خواب هایم را به تصویر بکشم
سیگارهای تلخ تکرار می شوند خواب های شیرین ، اما


اس ام اس سیگار جدید
sms sigar jadid



با کامی تلخ از جویدن هزار بسته ته سیگار
بیا آخرین پک را به عشق بزنیم
دود می شویم همین روزها

  

اس ام اس سیگار جدید
sms sigar jadid



اینجا زمین است
هیچ چیز عجیب نیست
آدم ها آرزوهایت را مثل سیگار دود می کنند


اس ام اس سیگار جدید
sms sigar jadid



سیگار می کشم یا حسرت نبودنت را
نمی دانم تو را دود می کنم یا خاطراتت را
تو رفته ای و من سیگار و حسرت و آه را با هم می کشم


اس ام اس سیگار جدید
sms sigar jadid



اینکه گاهی سیگار می گیرد در دست
یعنی هنوز هم نشانی از تو در خاطرش هست


اس ام اس سیگار جدید
sms sigar jadid



انگار این روزگار چشم ندارد من و تو را یک روز خوشحال و بی ملال ببیند
زیرا هر چیز و هر کس که دوست تر بداری
حتی اگر یک نخ سیگار یا زهر مار باشد از تو دریغ می کند


اس ام اس سیگار جدید
sms sigar jadid



بعد از تو
من و ته سیگار و پنجره نیمه باز
مانده ام که کدام یک برای سقوط مناسب تریم؟


اس ام اس سیگار جدید
sms sigar jadid



تو با همه ی عابران پیاده فرق می کنی
و با همه ی مردها که سیگار می کشند و از راننده تشکر می کنند
این را وقتی کنارت نشسته بودم و برایم از عشق می گفتی ، فهمیدم
اما تو نفهمیدی هر زنی که روسری اش قرمز بود من نیستم!


اس ام اس سیگار جدید
sms sigar jadid



آن روز بوی سیگار می دادی
و من می دانستم که تو سیگار نمی کشی


اس ام اس سیگار جدید
sms sigar jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد