جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه غمگین SMS ASHEGHANE GHAMGIN

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه غمگین
SMS ASHEGHANE GHAMGIN



می شود کمی بخندی به حوض آب
می خواهم عکس بگیرم یادگاری از روی ماه


اس ام اس عاشقانه غمگین
SMS ASHEGHANE GHAMGIN



دل اتفاقی ترین اشتباه دنیاست
بسته می شود آنجا که نباید
کنده می شود از جایی که نباید


اس ام اس عاشقانه غمگین
SMS ASHEGHANE GHAMGIN



دوستی با تو برایم بوی ریحان می دهد
بی تو اما باغ ریحان بوی زندان می دهد

  

اس ام اس عاشقانه غمگین
SMS ASHEGHANE GHAMGIN



منـی کـه کنـارش
تـو نباشـی
تـومـنی نـمـی ارزد


اس ام اس عاشقانه غمگین
SMS ASHEGHANE GHAMGIN



مـــــــــــیان این همــــــــه اگـــر,
تــــو چـــــــــــقدر بایدی


اس ام اس عاشقانه غمگین
SMS ASHEGHANE GHAMGIN



برایم مثل بهار می مانی
آمدنت را همیشه تحویل می گیرم


اس ام اس عاشقانه غمگین
SMS ASHEGHANE GHAMGIN



هنوز عشق خیالیت در رگ هایم جریان دارد
 قلبم میتپد با عشقی که تو در رگ های من جا گذاشتی


اس ام اس عاشقانه غمگین
SMS ASHEGHANE GHAMGIN



مثل ستاره تو قشنگی
اما تنها فرقی که داری
اون ها زیادن تو تکى


اس ام اس عاشقانه غمگین
SMS ASHEGHANE GHAMGIN



سکوتت را دوست دارم تو در سکوت
معنایِ دیگری داری


اس ام اس عاشقانه غمگین
SMS ASHEGHANE GHAMGIN



صبحی که شروعش با توست
خورشید دیگر اضافیست


اس ام اس عاشقانه غمگین
SMS ASHEGHANE GHAMGIN
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد