جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس سنگین و تیکه دار SMS sangin tike dar

اس ام اس سنگین



اس سنگین و تیکه دار
SMS sangin tike dar



همه بدهی هایم را که صاف کنم
به دل خود مدیون می مانم
برای تمام آرزوهای
بی جواب مانده اش


اس سنگین و تیکه دار
SMS sangin tike dar



در عشقی که دروغ به اصلی
جدا ناپذیر از آن تبدیل شده است
رفتن بهتر است


اس سنگین و تیکه دار
SMS sangin tike dar



بغض ها را گاهى باید قورت داد
عاشقانه ها را از پنجره تف کرد
و درها را به روى همه بست

  

اس سنگین و تیکه دار
SMS sangin tike dar



اگر حرف وزن نداره
چرا حرفای تو کمر من رو شکست


اس سنگین و تیکه دار
SMS sangin tike dar



خودتو دست پایین بگیری
می افتی زیر پای کسی که
 یه روز به اوج رسوندیش


اس سنگین و تیکه دار
SMS sangin tike dar



او برای هر نفس حوایی دارد
اما من هوایی برای نفس هایش ندارم


اس سنگین و تیکه دار
SMS sangin tike dar



فاصله تان را با آدم ها رعایت کنید
آدم ها یکدفه می زنند روی ترمز و شما مقصر می شوی


اس سنگین و تیکه دار
SMS sangin tike dar



زمونه ی بدی شده
حتی با افزودنی های غیرمجاز
اعتباری بــه ماندگاری بعضی رابطه ها نیسـت


اس سنگین و تیکه دار
SMS sangin tike dar



این روزها همه آدم ها درد دارند
پول عشق تنهایی
این روزها چقدر یادمان می رود زندگی کنیم


اس سنگین و تیکه دار
SMS sangin tike dar



احســــــاس می کنم شــــــدیدا هستم
اما عمـــــــــــــــــــــیقا نیستم


اس سنگین و تیکه دار
SMS sangin tike dar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد