جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فلسفی جدید sms falsafi jadid

اس ام اس فلسفی



اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



همانا زندگی
چیزی جز عقیده و جهاد نیست


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



انسان نمی تواند به همه نیکی کند
ولی می تواند نیکی را به همه نشان دهد


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



نوابغ بزرگ
زندگی نامه بسیار کوتاهی دارند

  

اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



نه ترن ، نه ریل ها ، اصل نیستند
 اصل حرکت است


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



مصمم به نیک بختی باش
 نیک بخت می شوی


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



بدی را با عدالت پاسخ دهید
 مهربانی را با مهربانی


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



اگر می خواهی در برابر قاضی نایستی
 قانونمند زندگی کن


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



شاخ پربار سر بر زمین می نهد
و عظمت آن در فروتنی او جلوه گر است


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



تولد و مرگ اجتناب ناپذیرند
فاصله این دو را زندگی کنیم


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



خداوند همه چیز را در یک روز نیافریده است
پس چه چیز باعث شده که من بیندیشم
که می توانم همه چیز را در یک روز بدست بیاورم


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد