جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک Love and Romantic SMS

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه و رمانتیک
Love and Romantic SMS



دیگر همه نقطه ضعفم را فهمیدند
از من که چیزی می خواهند جان تو را قسم می خورند


اس ام اس عاشقانه و رمانتیک
Love and Romantic SMS



این جاده یه من می خواهد  و یه تو
و یه جفت دست گره خورده به هم


اس ام اس عاشقانه و رمانتیک
Love and Romantic SMS



روزی چند بار دوستت دارم
یکبار وقتی که هوا برم می دارد قدم می زنیم
وقتی که خوابم می آید تو می آیی
یکبار وقتی که باران ناز می کند دل ناودان می شکند و می بارد

  

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک
Love and Romantic SMS



میان هر نفسی که می کشم همهمه ای است از همه پنهان
اما از تو چه پنهان ؟
میان هر نفسی که می کشم تـــو هستی که می کشم تو را
که می کشی مرا


اس ام اس عاشقانه و رمانتیک
Love and Romantic SMS



دوستت خواهم داشت
از آن دوستت دارم ها
که کسی نمی داند
که کسی بلد نیست


اس ام اس عاشقانه و رمانتیک
Love and Romantic SMS



مواظب خودت باش
یک تار موی تو شاهرگ من است


اس ام اس عاشقانه و رمانتیک
Love and Romantic SMS



دستاتو که می گیرم
خوبی بهم دست میده
مثل حس پرواز


اس ام اس عاشقانه و رمانتیک
Love and Romantic SMS



داشتنت مثل هوای برفی یا نم نم باران جاده شمال
و یا مثل برگشتن آدمی که سال های سال منتظر آمدنش بودی
آی می چسبد !


اس ام اس عاشقانه و رمانتیک
Love and Romantic SMS



ضرورت بودنت همیشگیست
چه در کنار من چه در خاطر من


اس ام اس عاشقانه و رمانتیک
Love and Romantic SMS



جز خیال تو
کسی با من زندگی نمی کنه


اس ام اس عاشقانه و رمانتیک
Love and Romantic SMS

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد