جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

به سلامتیه be salamati sms

اس ام اس به سلامتی



به سلامتیه
be salamati sms



سلامتی کسایی که آرامش دیگران
براشون مهم تر از برطرف کردن تنهایی خودشونه
و دلی رو برای خوش گذرانیشون به بازی نمی گیرن


به سلامتیه
be salamati sms



سلامتیه اونایی که دهنشون پر حرفه
ولی اونقد مودب هستن که با دهن پر حرف نمی زنن
و فقط سکوت می کنن


به سلامتیه
be salamati sms



به سلامتی آدمایی
که وقتی می فهمن چقدر دوسشون داری
بازم آدم می مونن

  

به سلامتیه
be salamati sms



به سلامتی حرفایی
که بک اسپیس پاکشون می کنه


به سلامتیه
be salamati sms



سلامتی آدمای بی کینه که وقتی یکی رو دوست دارن
هر چقدرم اذیتشون کنه
باز یادشون می ره و دلشون براش تنگ می شه


به سلامتیه
be salamati sms



به سلامتی اونایی که هرچی سعی می کنی
که فقط برای یه لحظه بهشون فکر نکنی
فقط یه لحظه اما بازم نمی تونی


به سلامتیه
be salamati sms



آرزوی خیلی ها بودم اما اسیر قدرنشناسی یک نفر شدم
به سلامتی قربانی های اعتماد


به سلامتیه
be salamati sms



به سلامتی اونایی که خیلی تنهان
نه که نمی تونن با کسی باشن
فقط دلشون نمی خواد با هرکسی باشن


به سلامتیه
be salamati sms



به سلامتی قلبی که شکست
اما لبه هاش تیز نشد


به سلامتیه
be salamati sms



به سلامتی مترسک که گفت
وقتی نمی شود رفت
همین یک پا هم اضافیست


به سلامتیه
be salamati sms


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد