جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس معرفتی sms marefati

اس ام اس رفیق و رفاقت



اس ام اس معرفتی
sms marefati



تو ای سمبل معرفت ! کجایی ؟ سلام
ندیدم کسی ، هیچ مانند تو
یک روز خوب ، یک روز بد ، بی مرام


اس ام اس معرفتی
sms marefati



معرفت در گرانیست به هر کس ندهند
پر طاووس گران است به کرکس ندهند


اس ام اس معرفتی
sms marefati



سلامتی رفیق بی معرفتی که
اسم ما گوشه موبایلش خاک می خوره !

  

اس ام اس معرفتی
sms marefati



سلام ای ساز گیتار محبت
سلام کردم نگی تو بی وفایی
وگرنه ما که عاشقیم بی مروت


اس ام اس معرفتی
sms marefati



این اس ام اس رو می زنم به سلامتی همه بی معرفتا
که سخت مشغول شطرنج زندگی اند


اس ام اس معرفتی
sms marefati



دو پا داری..دو پا بیار..فرار
از دست رفیق بی عیار


اس ام اس معرفتی
sms marefati



آب دماغم..قرمزی چشام
بند کفشم..کش شلوارم و… نباش!
نیم کیلو باش ولی رفیق باش!


اس ام اس معرفتی
sms marefati



رفیق
ر : رذل   ف : فضول   ی : یاقی   ق : قورباغه!
خوب نیست.. اینجوری نباش


اس ام اس معرفتی
sms marefati



رفیق فقط تو
تا بهت اس ندم اس نمیدی که
سگ از تو بیشتر مرام داره!


اس ام اس معرفتی
sms marefati



خیلی بامرامی
اصلا مثل تو من رفیق ندارم
ستاد رو کم کنی رفیقای بی مرام


اس ام اس معرفتی
sms marefati
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد