جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس به سلامتی جدید sms be salamati jadid

اس ام اس به سلامتی



اس ام اس به سلامتی جدید
sms be salamati jadid



به سلامتی کسی که
همیشه آخر اس ام اس هاش اسمشو می نویسه
چون میدونه هیشکی شمارشو Save نکرده


اس ام اس به سلامتی جدید
sms be salamati jadid



به سلامتی شهیدا که دیروز جونشونو دادن
تا من امروز به فردام فکر کنم


اس ام اس به سلامتی جدید
sms be salamati jadid



سرهنگ پرسید : دور زدن  کجا ممنوعه ؟
گفتم تو عالم رفاقت
لبخند زد و گفت پیاده شو قبولی

  

اس ام اس به سلامتی جدید
sms be salamati jadid



به سلامتیِ سکوت که
بعضیا رو همین سکوت آروم می کنه
و بعضیارو هم آتیش می زنه !


اس ام اس به سلامتی جدید
sms be salamati jadid



سلامتیه اونایی که
عشق براشون دلگرمیه نه سرگرمی


اس ام اس به سلامتی جدید
sms be salamati jadid



ﻟﺬﺗﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺳﺮ ﮐﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﺩﻫﻪ ﺷﺼﺘﯿﺎ ﻫﺴﺖ
ﺗﻮ ﮐﺘﮏ ﺯﺩﻥ ﺩﻫﻪ ﻫﺸﺘﺎﺩﯾﺎ ﻧﯿﺴﺖ !
ﺑﻪ سلامتی ﻫﻤﻪ ﻫﻔﺘﺎﺩﯾﺎ


اس ام اس به سلامتی جدید
sms be salamati jadid



ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ
ﻭﯾﺒﺮﺷﻮﻥ ﺩﻧﯿﺎﻣﻮﻧﻮ می لرزونه


اس ام اس به سلامتی جدید
sms be salamati jadid



به سلامتی کسی که
به نبودش عادت کردم ولی دلم بودنشو می خواد


اس ام اس به سلامتی جدید
sms be salamati jadid



به سلامتی ﭘﺮﻧﺪﮔﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺧﺸﮑﺴﺎﻟﯽ ﻣﺮﺩﻧﺪ
ﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﮔﻨﺪﻡ ﺯﺍﺭ ﻧﺎﻣﺮﺩﺍﻥ ﻧﺨﻮﺭﺩﻧﺪ


اس ام اس به سلامتی جدید
sms be salamati jadid



وقتی تک باشی حتی از پادشاهم سر تری
به سلامتی همه اونایی که واسمون همیشه تکن


اس ام اس به سلامتی جدید
sms be salamati jadid

نظرات 6 + ارسال نظر
sani16 شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:07 ب.ظ

shaghayegh دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:04 ق.ظ

aaaaaaaaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bud

delshekaste شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:21 ق.ظ http://www.ashk@n.com

zahra دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:19 ب.ظ http://ashaghona

aliiiiiiiiiiiiiiiiii bud agha majid

saina پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:07 ب.ظ

darya پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 06:10 ب.ظ http://www.zhr.rjb@gmail.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد