جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس نا امیدی SMS NA OMIDI

اس ام اس نا امیدی



اس ام اس نا امیدی
SMS NA OMIDI



از یه جایی به بعد دیگه بزرگ نمیشی ، پیر می شی
از یه جایی به بعد دیگه خسته نمیشی ، می بُری
از یه جایی به بعد هم دیگه تکراری نیستی ، زیادی‌ هستی


اس ام اس نا امیدی
SMS NA OMIDI



از من نرنــــــــــج
نه مغــــــرورم نه بی احســـــاس فقط خســــته ام
خســـــــــته از اعتــــــمادی بیــــجا
برای هـــــــــمین قفــــــــــــلی محــــــــــــــکم بر دل زده ام


اس ام اس نا امیدی
SMS NA OMIDI



یه وقتایی دلت می خواد
یکی از پشت سر چشماتو بگیره و ازت بپرسه
اگه گفتی من کی ام ؟
تو هم دستاشو بگیری و بگی
هر کی هستی فقط بمون

  

اس ام اس نا امیدی
SMS NA OMIDI



گاهی دلم برای خودم تنگ می شود
گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ می شود
گاهی دلم برای پاکی های کودکانه ی قلبم می گیرد
گاهی آرزو می کنم ای کاش دلی نبود تا تنگ شود
تا خسته شود تا بشکند


اس ام اس نا امیدی
SMS NA OMIDI



دلتنگم نه برای کسی از بی کسی
خسته ام نه از تکاپو از در به دری
نه دوستی ، نه یادی ، نه خاطره ی شیرینی
تنهایم تنهاتر از آن سنگ کنار جاده


اس ام اس نا امیدی
SMS NA OMIDI



دیگر سوسوی هیچ چراغی امیدوارم نمی کند
دیگر گرمای دستی دلم را به تپیدن وا نمی دارد
می روم تا در تاریکی راه خود را پیدا کنم
که به چراغ های نورانی و دست های گرم دیگر اعتمادی نیست


اس ام اس نا امیدی
SMS NA OMIDI


خالی تر از سکوتم
انبـوهــی از ترانـه
بــا یـاد صبـح روشـن اما
امیـد باطل
شب دائـمی ست انـگار


اس ام اس نا امیدی
SMS NA OMIDI



دیگر بهار هم سرحالم نمی کند
چیزی شبیه معجزه زلالم نمی کند
آه ای خدا مرا به کبوتر شدن چکار
وقتی که سنگ هم رحم به بالم نمی کند


اس ام اس نا امیدی
SMS NA OMIDI



دلم به کما رفته
برای مردنش دست به دعا شوید


اس ام اس نا امیدی
SMS NA OMIDI



پیراهنم را اتو می زنم
کفش ها را دستمال می کشم
زندگی اما مرتب نمی شود


اس ام اس نا امیدی
SMS NA OMIDI

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد