جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس نا امیدی sms na omidi

اس ام اس نا امیدی



اس ام اس نا امیدی
sms na omidi



زندگی در حال بارگیری است ، لطفا صبر کنید
سرعت خوشبختی بسیار کم است


اس ام اس نا امیدی
sms na omidi



گذشته که حالم را گرفته است
آینده که حالی برای رسیدنش ندارم
و حال هم حالم را به هم میزند


اس ام اس نا امیدی
sms na omidi



نا امیدی اولین قدمی است
که شخص به سوی گور برمی دارد

  

اس ام اس نا امیدی
sms na omidi



وقتی ناامید شدی به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی
وقتی پر از سکوت شدی به یاد بیار کسی رو که به صدات محتاجه
به یاد بیار کسی رو که توی دلت یه کلبه ساخته


اس ام اس نا امیدی
sms na omidi



از پروژکتورهای روز و شب
از سکانس های تکراری زمین
خسته ام


اس ام اس نا امیدی
sms na omidi



دیشب خسته تر از هر روز بودم
کاش میشد گوشه ای می نوشتم
خدایا خیلی خسته ام
فردا صبح بیدارم نکن


اس ام اس نا امیدی
sms na omidi



قلبم یک خط در میان می زند
زود نیست؟
دست هر پیر زنی را گرفتم
گفته پیر شی مادر


اس ام اس نا امیدی
sms na omidi



هر کس جای من بود ، می برید
اما من هنوز می دوزم ، چشم به امید


اس ام اس نا امیدی
sms na omidi



مدتیست دلم شکســــته از همان جای قبلـی
کاش میشد آخر اسمــت نقطه گذاشت تا دیگر شــــروع نشوی
کاش می شـــــــد فریاد بزنم : پایــــــان


اس ام اس نا امیدی
sms na omidi



تو را و خودم را بی گناه گم کرده ام
در خویشتنی که هر گز خوش نبود
چقدر دلم برای خواستن تنگ می شد
تا اینکه دریافتم  این زندگی نه تویی نه من
ما گم شده ایم در نا کجا آباد خود ساخته ای که نشانی ندارد


اس ام اس نا امیدی
sms na omidi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد