جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غرور داشتن SMS ghoroor

اس ام اس غرور



اس ام اس غرور داشتن
SMS ghoroor



قول داده بودیم ما به هم که تن ندیم به روزگار
چه بی دووم بود قول ما جدا شدیم آخر کار


اس ام اس غرور داشتن
SMS ghoroor



گناهی که پشیمانی بیاورد
بهتر از عبادتی است که غرور بیاورد


اس ام اس غرور داشتن
SMS ghoroor



گرچه ای دوست غرور دلت احساس مرا درک نکرد
آفرین بر غم عشقت که مرا ترک نکرد

  

اس ام اس غرور داشتن
SMS ghoroor



فهمیدم نمی مانی . . دیدم می روی . . رفتی
باز هم ایستاده ام نگاه می کنم
آخرم می کشد مرا این غرور لعنتی . . .


اس ام اس غرور داشتن
SMS ghoroor



دیـگـــر نه اشـک هایم را خــواهـی دیــد نه التـــمـاس هـــایم را
به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی
درخـتـی از غــــرور کـاشـتم


اس ام اس غرور داشتن
SMS ghoroor



من عاشقانه هایم را روی همین دیوار مجازی می نویسم
که حاضر نبودیم یک بار این ها را واقعی به هم بگوییم


اس ام اس غرور داشتن
SMS ghoroor



لعنتی ســـلام مــــرا بــــــه غـــرورت برســــــان
و بـــه او بگــــو
بـهـــای قــــــامــت بــلنــــدش تــنــهــایـیـســـــت


اس ام اس غرور داشتن
SMS ghoroor



همه ی بغض من تقدیم غرور نازنینت باد
غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد


اس ام اس غرور داشتن
SMS ghoroor



جـــانبــــازٍ چند درصـــد است ؟
او که در حادثه ی عـــشـــق
قــــــلب و غــــرور خود را از دست داده است ؟


اس ام اس غرور داشتن
SMS ghoroor



من مــــن کردن های من و تو بود کــه
هیچ وقت مـــــــا نشدیـــم


اس ام اس غرور داشتن
SMS ghoroor

نظرات 2 + ارسال نظر
ویدا شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:43 ب.ظ

:نخبه

lilibit چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:12 ب.ظ http://yahoo.com

ehsasamo tark nakardam....oon tarkam kard..hala ba ghorooram khoshhalam

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد