جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غرور SMS ghoror

اس ام اس غرور



اس ام اس غرور
SMS ghoror



گرچــه ای دوســــت غرور دلــــــت احســــاس مـــرا درک نکـــرد
آفریــــن برغـــم عشــــقـــت کــه مرا ترکـــ نکرد


اس ام اس غرور
SMS ghoror



آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد
شاید بیشتر از تمـــــــام داشتــه هــــایــش دوست می دارد
اگر خودش، غـــــــرورش را بـــه خـــــاطــــر تـــــو، نادیده بگیرد
چه قدر دوســتت دارد  و این را بِفهــــــــــــم آدمیــــــــــزاد


اس ام اس غرور
SMS ghoror



گاهی دلم می خواهد
وحشــیانه غرورت را پاره کنم!
تا حال مرا لحظه ایی بفهمی !

  

اس ام اس غرور
SMS ghoror



کاش می فهمیدی که تــــــــــو از دید من زیبا بودی
دیگران حتی نگاهت هم نمی کردند


اس ام اس غرور
SMS ghoror



محکم تر از آنم که برای تنها نبودنم
آنچه را که اسمش را غرور گذاشته ام
برایت به زمین بکوبم



اس ام اس غرور
SMS ghoror



نمی دونی چه کاری بادلم کردی
نمی دونی چه غمگینم نفهمیدی
تواین روزا چه بی رحمانه مغروری


اس ام اس غرور
SMS ghoror



ایـن روزهـا نـه مـجـالـی
بـرای دلـتـنـگـی دارم و نـه حـوصـلـه ات را
ولـی بـا ایـن هـمـه گـاه گـاهـی دلـم هـوای تـو را مـی کـنـد


اس ام اس غرور
SMS ghoror



رُخ به رُخ که شدیم
مــن مات شدم و تــو
چون پادشاهی که از اینگونه فتحهــا زیاد دیده است
بی اهمیت رد شدی


اس ام اس غرور
SMS ghoror



آنچه را که اسمش غرور گذاشته ام برایت به زمین بکوبم
احساس من قیمتی داشت که
 تو برای پرداخت آن فقیر بودی


اس ام اس غرور
SMS ghoror


نظرات 1 + ارسال نظر
zahraaaaaaaaaa شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:55 ق.ظ

ey valah

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد