جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

مسیج خداحافظی sms khodahafez

اس ام اس خداحافظی



مسیج خداحافظی
sms khodahafez


می شه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی
ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری
که با  خدا حافظی بعضی ها از چشمت جاری می شه


مسیج خداحافظی
sms khodahafez


گفتی محبت کن برو
باشد خداحافظ ولی
رفتم که تو باور کنی
دارم محبت می کنم


مسیج خداحافظی
sms khodahafez


اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت ساده است
نه اینکه می­ شه باور کرد دوباره آخر جاده است
خداحافظ واسه اینکه
بدونی بی تو و با تو همینه رسم این دنیا

  

مسیج خداحافظی
sms khodahafez


از زندگیت بیرون می روم برای همیشه
مثل همیشه عقربه ها نمی گذارند حرف بزنم
خیلی دیر است می دانستم دیر می شود
تا بیشتر از این دیر نشده خداحافظ


مسیج خداحافظی
sms khodahafez


خداحافظ گل لادن
تموم عاشقا باختن
ببین شب گریه هامو
چه زندونی برام ساختن


مسیج خداحافظی
sms khodahafez


خدا حافظ گل پونه
گل تنهای بی خونه
لا لایی ها دیگه خوابی
به چشمونم نمی شونه


مسیج خداحافظی
sms khodahafez


تو این رویای سر در گم
خدا حافظ گل گندم
تو هم بازیچه ای بودی
تو دست سرد این مردم


مسیج خداحافظی
sms khodahafez


خدا حافظ گل پونه
که بارونی نمی تونه
طلسم غم رو  بر داره
از این پاییز دیوونه


مسیج خداحافظی
sms khodahafez


خدا حافظ گل مریم
گل مظلوم و پر دردم
نشد با این تن زخمی
به آغوش تو بر گردم


مسیج خداحافظی
sms khodahafez


نشد تا بغض چشمات رو
به خواب قصه بسپارم
از این فصل سکوت و شرم
غم بارون رو بردارم


مسیج خداحافظی
sms khodahafez


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد