جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک خداحافظی payamak khodahafezi

اس ام اس خداحافظی



پیامک خداحافظی
payamak khodahafezi



خداحافظ ای ماه شبهای تارم
خداحافظ ای درد جانسوز جانم
خداحافظ ای عشق روزای خوبم
خداحافظ ای شور و شوق حضورم


پیامک خداحافظی
payamak khodahafezi



آمدی چه زیبا ، گفتم دوستت دارم چه صادقانه
به خاطر یک کلمه مرا ترک کردی چه ناجوانمردانه
واژه غریب خداحافظ به میان آمد چه بی رحمانه
و من سوختم چه عاشقانه


پیامک خداحافظی
payamak khodahafezi



می گویم سلام ، هیچکس جوابم را نمی دهد
پس خدانگهدار می گویم شاید از سر اتفاق
یک نفر دست هایش تکان بخورد

  

پیامک خداحافظی
payamak khodahafezi



شرر زدی جگرم ، نازنین خداحافظ
شکست بال و پرم ، نازنین خداحافظ
دوان به سوی توبودم ، که از جفا تیری
زد عشق بر کمرم ، نازنین خداحافظ


پیامک خداحافظی
payamak khodahafezi



من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم
ببین یک خواهشی دارم مرا در خود کمی حل کن
نگو رفتم خداحافظ کمی دیگر معطل کن


پیامک خداحافظی
payamak khodahafezi



تو آمده بودی که بروی اصلا
تو چه می دانی چه ترسی ست
ترس از کوچه ی بعد از خداحافظ؟


پیامک خداحافظی
payamak khodahafezi



این قصه هم رسیده به پایان خداحافظ
من می روم بدون تو اما دعایم کن
در اولین تراوش باران خداحافظ


پیامک خداحافظی
payamak khodahafezi



خداحافظ برای تو چه آسان بود
ولی قلب من از این واژه لرزان بود
خداحافظ برای تو رهایی داشت
برای من غم تلخ جدایی داشت


پیامک خداحافظی
payamak khodahafezi



طعم خیس اندوه و اتفاق افتاده
یک … آه ! خداحافظ یک فاجعه ی ساده
خالی شدم از رویا حسی منو از من برد
یه سایه شبیه من پشت پنجره پژمرد


پیامک خداحافظی
payamak khodahafezi


خدا لعنت کند بر واژه ها حتی خداحافظ
سکوت افتاده مثل رعشه ای بر استخوانهایم
شبیه موج سرد ساحل دریا خداحافظ


پیامک خداحافظی
payamak khodahafezi


نظرات 1 + ارسال نظر
Javad شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:57 ب.ظ

kheily ali bod

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد