جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فراموشی جدید sms faramoshi jadid

اس ام اس فراموشی



اس ام اس فراموشی جدید
sms faramoshi jadid



این روز ها یکدیگر را چه خوب فراموش می کنیم
کاش همه ی کارهایمان به این خوبی بود


اس ام اس فراموشی جدید
sms faramoshi jadid



وقتی تو پاییز روی برگای زرد و خشک پا میذاری
یادت باشه همین برگا یه روزی بهت نفس می دادن


اس ام اس فراموشی جدید
sms faramoshi jadid



به بند دلت میاویز رخت خاطره ام را
گردبادهای فراموشی حرمت نمی شناسن

  

اس ام اس فراموشی جدید
sms faramoshi jadid



سخت ترین دو راهی
بین فراموش کردن و انتظار است
گاهی کامل فراموش میکنی و بعد می فهمی که باید منتظر می ماندی
و گاهی آن قدر منتظر می مانی که می فهمی باید فراموش میکردی


اس ام اس فراموشی جدید
sms faramoshi jadid



من که از یاد تمام آشنایان رفته ام
وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی


اس ام اس فراموشی جدید
sms faramoshi jadid



تقدیم به کسی که
محبتش پایان ندارد
 فراموشیش امکان ندارد


اس ام اس فراموشی جدید
sms faramoshi jadid



تو هم ای بی وفا از ما بریدی
نمی پرسی دگر احوال مارا


اس ام اس فراموشی جدید
sms faramoshi jadid



هنوز اون روز فراموشم نمی شه
کشیدی عکس قلبی و نوشتی
واسه امروز و فردا و همیشه


اس ام اس فراموشی جدید
sms faramoshi jadid



آرزوی من اینست یا شوی فراموشم
یا که مثل غم هر شب گیرمت در آغوشم


اس ام اس فراموشی جدید
sms faramoshi jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد