جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سرکاری جدید SMS SARE KARI JADID

اس ام اس سرکاری



اس ام اس سرکاری جدید
SMS SARE KARI JADID



حکیمی هر وقت دلش می گرفت با خرش درد دل می کرد
مثل الان من


اس ام اس سرکاری جدید
SMS SARE KARI JADID



اون صورت مظلومت اون چشمای پر اشکت
منو یاد کسی می ندازه که توی عروسی شام گیرش نیومده


اس ام اس سرکاری جدید
SMS SARE KARI JADID



اگه یه روز رفتی سفر
رفتی از پیشم بی خبر
سوغاتی واسم چی میاری؟

  

اس ام اس سرکاری جدید
SMS SARE KARI JADID



به سراغ من اگر می‌آئی
سر راهتون بی زحمت دو تا نون سنگگ هم بگیرین


اس ام اس سرکاری جدید
SMS SARE KARI JADID



در خرابه های قلبت کارگری بیش نیستم
سیمان بفرست


اس ام اس سرکاری جدید
SMS SARE KARI JADID



فقط یه بار بهت می گم بی تو می میرم
می دونی چرا زندگیم ؟
چون خوب نیست آدم زیاد دروغ بگه


اس ام اس سرکاری جدید
SMS SARE KARI JADID



خیلی دوستت دارم عشق
یه مشکل هست  سر راهم
چیه ؟
این که تو خیلی گاوی


اس ام اس سرکاری جدید
SMS SARE KARI JADID



اون چیه که از گل بهتره؟
از دنیا با ارزش تره؟
واقعا که تو هنوز منو نشناختی؟


اس ام اس سرکاری جدید
SMS SARE KARI JADID



اوه چه بویی میاد
نه همون بالا بود اینجا نمیاد


اس ام اس سرکاری جدید
SMS SARE KARI JADID
نظرات 2 + ارسال نظر
Pegah چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:39 ب.ظ

Kashki bishtar bod, in ke kheili kam boood

zhaleh شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:24 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد