جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک سرکاری باحال PAYAMAK SARE KARI BAHAL

اس ام اس سرکاری



پیامک سرکاری باحال
PAYAMAK SARE KARI BAHAL



زندگی به دو بخش تقسیم میشه
بخش اولش مهم نیست
بخش دومش هم به کسی مربوط نیست


پیامک سرکاری باحال
PAYAMAK SARE KARI BAHAL



مرابه دریچه قلبت کشاندی و در را بستی
در رو باز کن بابا دستم لای دره


پیامک سرکاری باحال
PAYAMAK SARE KARI BAHAL



خدا می دونه که من فقط تو رو دوست دارم
خدا می دونه که این اس رو تا حالا واسه چند نفر فرستادم

  

پیامک سرکاری باحال
PAYAMAK SARE KARI BAHAL



فقط یه بار بهت می گم دوستت دارم
چون خوب نیست آدم زیاد دروغ بگه


پیامک سرکاری باحال
PAYAMAK SARE KARI BAHAL



اون صورت مظلومت
اون نگاه پرخشمت
منو یاد کسی می اندازه
که توی عروسی غذا گیرش نیومده


پیامک سرکاری باحال
PAYAMAK SARE KARI BAHAL



دستت رو بذار روی سرت چیزی نیست؟
تعجب نکن بعضی از بزها شاخ ندارن


پیامک سرکاری باحال
PAYAMAK SARE KARI BAHAL



نگاهت همچون باران است
و می دانی که کویر بدون باران زنده است
پس برو بمیر


پیامک سرکاری باحال
PAYAMAK SARE KARI BAHAL



خورشید محو تماشای تو نیست
دلگیر مشو از پشت کوه اومده
ستاد تزریق اعتماد به نفس


پیامک سرکاری باحال
PAYAMAK SARE KARI BAHAL



ما ز یاران چشم یاری داشتیم
هندوانه کاشتیم
 کدو برداشتیم


پیامک سرکاری باحال
PAYAMAK SARE KARI BAHAL



میدونی اسکل یعنی چی؟
گوشیتو برگردون
آهان یعنی همین


پیامک سرکاری باحال
PAYAMAK SARE KARI BAHAL


نظرات 1 + ارسال نظر
funny جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:36 ب.ظ

they are very funny

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد