جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک جدایی جدید PAYAMAK JODAEI

اس ام اس جدایی




پیامک جدایی جدید
PAYAMAK JODAEI

دلم از فراق خون شد چه گویم از جدایی
نظری به من نداری به طریق آشنایی
همه شب به یاد رویت بفشانم اشک حسرت
به امید آن که آبی به برم به دل ربایی


پیامک جدایی جدید
PAYAMAK JODAEI



منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم
منو بخشیدی و من چشمامو بستم
تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم


پیامک جدایی جدید
PAYAMAK JODAEI



چه تو قصه چه حقیقت ، یکی بود یکی نبود
این جدایی های مبهم کار دنیای حسود بود

  

پیامک جدایی جدید
PAYAMAK JODAEI



خواهم ز خدا که بی وفایم نکند
غرق گناهم ولی رهایم نکند !
در هر دو جهان از تو جدایم نکند


پیامک جدایی جدید
PAYAMAK JODAEI



عشق اگر عشق تو
عاشق اگر من باشم
آنچه هرگز نرسد
روز جدائی باشد


پیامک جدایی جدید
PAYAMAK JODAEI



به لب های تو می سازم کلامی
سرود آشنایی یا سلامی
ندارم جز غم عشق تو در سر
ولی افسوس ها از من جدایی


پیامک جدایی جدید
PAYAMAK JODAEI




 دو عاشق واقعی همیشه باید جدا از هم زندگی کنند


پیامک جدایی جدید
PAYAMAK JODAEI



قفس دیدم رهایی یادم آمد
تو رفتی بی وفایی یادم آمد
چکید اشکم جدایی یادم آمد


پیامک جدایی جدید
PAYAMAK JODAEI



جانم ز فراق رنج بسیار کشید
با رفتن تو همیشه آزار کشید
بین من و تو زمانه دیوار کشید


پیامک جدایی جدید
PAYAMAK JODAEI



در هجوم لحظه های پوچ جدایی
سکوت تنها یادگار با تو بودن است


پیامک جدایی جدید
PAYAMAK JODAEI

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد