جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس جدایی غمگین SMS JODAYI GHAMGIN

اس ام اس جدایی



اس جدایی غمگین
SMS JODAYI GHAMGIN



خداحافظ ای درد جانسوز جانم
خداحافظ ای عشق روزای خوبم
خداحافظ ای شور و شوق حضورم


اس جدایی غمگین
SMS JODAYI GHAMGIN



آمدی چه زیبا ، گفتم دوستت دارم چه صادقانه
پذیرفتی چه فریبنده ، نیازمندت شدم چه حقیرانه
به خاطر یک کلمه مرا ترک کردی چه ناجوانمردانه


اس جدایی غمگین
SMS JODAYI GHAMGIN



می گویم سلام ، هیچکس جوابم را نمی دهد
پس خدانگهدار می گویم شاید از سر اتفاق
یک نفر دست هایش تکان بخورد

  

اس جدایی غمگین
SMS JODAYI GHAMGIN



شکست بال و پرم ، نازنین خداحافظ
دوان به سوی توبودم ، که از جفا تیری
زد عشق بر کمرم ، نازنین خداحافظ


اس جدایی غمگین
SMS JODAYI GHAMGIN



برو باشد ولی من هم خدا و عالمی دارم
من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم


اس جدایی غمگین
SMS JODAYI GHAMGIN



تو آمده بودی که بروی اصلا
تو چه می دانی چه ترسی ست
ترس از کوچه ی بعد از خداحافظ؟


اس جدایی غمگین
SMS JODAYI GHAMGIN



من می روم بدون تو اما دعایم کن
در اولین تراوش باران خداحافظ


اس جدایی غمگین
SMS JODAYI GHAMGIN



خداحافظ برای تو چه آسان بود
ولی قلب من از این واژه لرزان بود
خداحافظ برای تو رهایی داشت
برای من غم تلخ جدایی داشت


اس جدایی غمگین
SMS JODAYI GHAMGIN



طعم خیس اندوه و اتفاق افتاده یک … آه
خالی شدم از رویا حسی منو از من برد
یه سایه شبیه من پشت پنجره پژمرد


اس جدایی غمگین
SMS JODAYI GHAMGIN



خدا لعنت کند بر واژه ها حتی خداحافظ
که یعنی آتشی افتاده در من با خداحافظ


اس جدایی غمگین
SMS JODAYI GHAMGIN
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد