جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی عاشقانه SMS DELTANGI JADID

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس دلتنگی عاشقانه
SMS DELTANGI JADID



دلتنگی را چگونه هجی کنم
چهار ستون بدنـم زیر سنگینی اش تا خورده است


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
SMS DELTANGI JADID



چیزی بگویم از دلتنگی
میان آدم های که در این اتاق مجازی جمع شدند
فقط می گویم منم دلتنگم


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
SMS DELTANGI JADID



گاهی چه دلتنگ می شویم
برای یک مواظب خودت باش
برای یک هستم برای یک آغوش

  

اس ام اس دلتنگی عاشقانه
SMS DELTANGI JADID



اینجا همه خوبند ، خیالت راحت
من مانده ام و چهارتا هم صحبت
این گوشه نشسته ایم و دلتنگ توایم


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
SMS DELTANGI JADID



چقدر نوازش دست های مهربانت خوب است
دلم برای همه چیزهای خوب تنگ می شود


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
SMS DELTANGI JADID



به گمانم یادت پنجره ی احساسم را می کوبد چرا که
در دلم هوای دلتنگی به پاست


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
SMS DELTANGI JADID



دلتنــگم بــــرای کســـی
کـــه مـــدتهـــاست
هـــر لــحظه زنــــــدگی اش کـــــرده ام


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
SMS DELTANGI JADID



همــه چــیـز بــا تــو شــروع شــد
امــــا هــیـچ چــیـز بــدون تــــو تـمــام نـمـی شـــود


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
SMS DELTANGI JADID


دلتنگم مثل ماه
که بدون نیمه اش
هر شب لاغرتر می شود


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
SMS DELTANGI JADID



به نام خدائی که هستی را با مرگ
دوستی را یک رنگ زندگی را با رنگ
شاپرک را صد رنگ و مرا دلتنگ تو آفرید


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
SMS DELTANGI JADID


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد