جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار sms tike dar

اس ام اس سنگین



اس ام اس تیکه دار
sms tike dar


واقعیت ها را هر روز صبح جا می گذارم پشت اتاق گریم
از بس آدم ها واقعی بودنمان را دوست ندارند


اس ام اس تیکه دار
sms tike dar



هیچ کس در این دنیــــــــــا سـرش شلــوغ نیست
همه چیـــز به اولـویت ها بر می گـردد


اس ام اس تیکه دار
sms tike dar



مواظبم باشید دست هایم را بگیرید
می گویند آلزایمر گرفته ام
اما من فقط دنیایتان را نمی شناسم

  

اس ام اس تیکه دار
sms tike dar



وقتى با یک دست نقاب هایشان را نگه داشته اند
و با دست دیگر کلاه بر سرم مى گذارند
انتظار زیادیست که بخواهم نوازشم کنند


اس ام اس تیکه دار
sms tike dar



امروز باورم شد که تو خسته تر از آن بودی
که بفهمی دوست داشتنم را
از من که گذشت اما هرجا که هستی خسته نباشی


اس ام اس تیکه دار
sms tike dar



به بعضیا باید گفت :
ﻛــﺎﺷــﻜـی شعورتم
ﻣـِﺜـﻞ ﻟـﻴـﺴـﺖ ﺩﻭﺳــﺘـﺎﺕ ﻫــﺮ ﺭﻭﺯ ﺑـﻪ ﺗــﻌـﺪﺍﺩﺵ ﺍﺿــﺎﻓـﻪ می شد


اس ام اس تیکه دار
sms tike dar



احترام گذاشتن به بعضیا
مثه تکون دادن پارچه ی قرمز جلوی گاوه !


اس ام اس تیکه دار
sms tike dar



جلوی کوه داد بزنی محبت بر می گردد محبت
تو از سنگم کمتر بودی


اس ام اس تیکه دار
sms tike dar



سکوت و صبوریم را به حساب ضعف و بی کسی ام نگذار
دلم به چیز هایی پایبند است که تو یادت نمی آید


اس ام اس تیکه دار
sms tike dar

نظرات 1 + ارسال نظر
حسام سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.tarh7.mihanblog.com

من گاهی وقت ها وب گردی میکنم و وب های مناسب رو برای تبادل لینک پیدا میکنم. شما دوست عزیز با من تبادل لینک می کنید ؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد