جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سیگار جدید SMS SIGAR JADID

اس ام اس سیگار



اس ام اس سیگار جدید
SMS SIGAR JADID



این روزها میلی به سیگار کشیدن ندارم
کمی برایم ناز کن


اس ام اس سیگار جدید
SMS SIGAR JADID



خمیازه های کشدار سیگار پشت سیگار
شب گوشه ای به ناچار سیگار پشت سیگار
لعنت به این خود آزار سیگار پشت سیگار


اس ام اس سیگار جدید
SMS SIGAR JADID



هوای تو از دود سیگارم هم مضر تر است
دود سیگار به سرفه ام می اندازد هوای تو به گریه

  

اس ام اس سیگار جدید
SMS SIGAR JADID



رفت و اثارش پا برجاست
یه سیگار خیس روح دریده شده
مطمئنم عوامل پشت پرده دست داشته اند
خودت اینجوری نبودی


اس ام اس سیگار جدید
SMS SIGAR JADID



زندگی ام همچو سازم کوک نیست
صدایش به دل نمی شیند هرج و مرجی بیش نیست
اما سیگارم مطربیس می نوازد می رقصد می میرد


اس ام اس سیگار جدید
SMS SIGAR JADID



پر رنگ ترین خیالت را به غلیظ ترین پک سیگار می سپارم
این بدرقه ی خاطرات توست


اس ام اس سیگار جدید
SMS SIGAR JADID



کودکانه ام  از بوی دود سیگار پدربزرگم نفرتم می شد
سال ها که گذشت در تک تک لحظه ها
خوب حس کردم درد بزرگ شدن را


اس ام اس سیگار جدید
SMS SIGAR JADID



با سیگارم تنهایی پر می کردم
گذشت امروز قرار بود که بیایی
اما کلاغی از سوی تو آتشی برایم آورد
گفت : بکش! که او دیگر نمی آید


اس ام اس سیگار جدید
SMS SIGAR JADID



دلت روآتش زدی و خودت رو دربند کاغذی کردی
که وقتی آتیش می گیره دود کنی؟


اس ام اس سیگار جدید
SMS SIGAR JADID



هر شب همین بساط است
 چای و سکوت و یک فیلم
بعد از مرور اشعار سیگار پشت سیگار
ته مانده های سیگار در استکانی از چای


اس ام اس سیگار جدید
SMS SIGAR JADID

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد