جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خداحافظی و جدایی SMS KHODA HAFEZI JODAYI

اس ام اس خداحافظی



اس ام اس خداحافظی و جدایی
SMS KHODA HAFEZI JODAYI



پرستو ها چرا پرواز کردید جدایی را شما آغاز کردید
خوشا آنانکه دلداری ندارند به عشقو عاشقی کاری ندارند


اس ام اس خداحافظی و جدایی
SMS KHODA HAFEZI JODAYI



میرم ولی بدون یکی
خیلی تو رو دوست داره
یکی که از دوریه تو سر به بیابون میزنه
خدانگهدار عزیزم


اس ام اس خداحافظی و جدایی
SMS KHODA HAFEZI JODAYI



می‌روم شاید کمی حال شما بهتر شود
می‌گذارم با خیالت روزگارم سر شود

  

اس ام اس خداحافظی و جدایی
SMS KHODA HAFEZI JODAYI



...پایان راه کاملاً پیداست!
می دهم قابش کنند
کنایه هایت را به رسم یادگاری.


اس ام اس خداحافظی و جدایی
SMS KHODA HAFEZI JODAYI



خدا حافظ
پیام من
کلام من
خدا حافظ تو ای تنها سلام من


اس ام اس خداحافظی و جدایی
SMS KHODA HAFEZI JODAYI



  گفتی خدا حافظ
 گفتم نمی خواهی مرا؟
 اما ای کاش می گفتی چرا؟


اس ام اس خداحافظی و جدایی
SMS KHODA HAFEZI JODAYI



از دست دادمت ، به آسانی یک پلک ، سخت ست ؛
ای تمام آن چه دارای ام بودی در این روزگار سخت ، خداحافظ


اس ام اس خداحافظی و جدایی
SMS KHODA HAFEZI JODAYI



هنوز هم نمی توانم آن گونه که بودم ، باشم
روزها بعد از نبودنت  انسان دیگری
را آنگونه که تو را ساختم  برای خود بسازم


اس ام اس خداحافظی و جدایی
SMS KHODA HAFEZI JODAYI



خداحافظ همیشه سخت ترین کلمه است برای بازگفتن
 بر لب که بیاید دیگر باید رفت !



اس ام اس خداحافظی و جدایی
SMS KHODA HAFEZI JODAYI



و من از تو جدا ماندم ولی ای کاش میمردم
برو دیگر که دل از غم رها کردم
خداحافظ

اس ام اس خداحافظی و جدایی
SMS KHODA HAFEZI JODAYI

نظرات 1 + ارسال نظر
mahdieh چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:30 ق.ظ

عالی بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد