جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خداحافظی عاشقانه SMS KHODA HAFEZI ASHEGHANE

اس ام اس خداحافظی



اس ام اس خداحافظی عاشقانه
SMS KHODA HAFEZI ASHEGHANE



از تو تنها یک حس
  مانده با من امشب
  آخرین بار،سلام.
آخرین بار، خدا حافظ


اس ام اس خداحافظی عاشقانه
SMS KHODA HAFEZI ASHEGHANE



 رفتی اما من پنجره را تا قیامت باز میگذارم
مگر یک روز از خم کوچه نمایان شوی
وبرایم دستی تکان دهی


اس ام اس خداحافظی عاشقانه
SMS KHODA HAFEZI ASHEGHANE



باور کن که نیازی نیست به یاد کسی که نیست
اولش ترسناک ، بعد دردناک ، و بعد آزاد و رها و شاد

  

اس ام اس خداحافظی عاشقانه
SMS KHODA HAFEZI ASHEGHANE



ای کاش آشنائیها نبود یا به دنبالش جدائی ها نبود


اس ام اس خداحافظی عاشقانه
SMS KHODA HAFEZI ASHEGHANE



میشه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی ....
ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری که با
 خدا حافظی بعضی ها از چشمت جاری میشه


اس ام اس خداحافظی عاشقانه
SMS KHODA HAFEZI ASHEGHANE



گفتی محبت کن برو
باشد خداحافظ ولی رفتم که تو باور کنی دارم محبت می کنم


اس ام اس خداحافظی عاشقانه
SMS KHODA HAFEZI ASHEGHANE



اگه گفتم خداحافظ، نه اینکه می­شه باور کرد دوباره آخر جاده است
 خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاها


اس ام اس خداحافظی عاشقانه
SMS KHODA HAFEZI ASHEGHANE



   از زندگیت بیرون میروم برای همیشه
 اینو از همون سلام اول فهمیدم
 تا دیر نشده خداحافظ


اس ام اس خداحافظی عاشقانه
SMS KHODA HAFEZI ASHEGHANE



خدا حافظ گل پونه که بارونی نمیتونه
طلسم رو بر داره از این پاییز دیوونه


اس ام اس خداحافظی عاشقانه
SMS KHODA HAFEZI ASHEGHANE



به سرنوشت بیندیش که چگونه تصویر گر جدایی هاست
خدا حافظ


اس ام اس خداحافظی عاشقانه
SMS KHODA HAFEZI ASHEGHANE

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد