جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خداحافظ SMS KHODA HAFEZ

اس ام اس خداحافظی



اس ام اس خداحافظ
SMS KHODA HAFEZ



ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار
 منو از خاطره کم کن ٬ تا ابد خدا نگهدار


اس ام اس خداحافظ
SMS KHODA HAFEZ



خداحافظ ، تو ای همپای شب های غزل خوانی خداحافظ
 به پایان آمد این دیدار پنهانی خداحافظ


اس ام اس خداحافظ
SMS KHODA HAFEZ



 همیشه  از همان  ابتدای آشناییمان در هراس چنین روزی بودم
 و کابوس خداحافظی را میدیدم اکنون شد آنچه نباید میشد 
خداحافظ دلیل بودنم

  

اس ام اس خداحافظ
SMS KHODA HAFEZ



فکر میکردم آنقدر از نگاهم بیزار شده ای که دور دور رفته ای…
اما دور شده بودی تا پا به پا شدنت را نبینم


اس ام اس خداحافظ
SMS KHODA HAFEZ



تو که میدانستی با چه اشتیاقی…خودم را قسمت میکنم…
پس چرا …زودتر از تکه تکه شدنم…جوابم نکردی


اس ام اس خداحافظ
SMS KHODA HAFEZ



شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم خداحافظ ،
 ولی هرگز نخواهی رفت از یادم
خداحافظ


اس ام اس خداحافظ
SMS KHODA HAFEZ



بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد
چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟


اس ام اس خداحافظ
SMS KHODA HAFEZ



حالا که رفتنی شده ای طبق گفته ات باشد، قبول...لااقل این نکته را بدان:
آهن قراضه ای که چنان گرم گرم گرم در سینه می تپید،دلم بود
 نا مهربان


اس ام اس خداحافظ
SMS KHODA HAFEZ



روزی صد بار با هم خداحافظی کردیم
 افسوس معنای خداحافظی را زمانی فهمیدم که تو را به خدا سپردم


اس ام اس خداحافظ
SMS KHODA HAFEZ



خداحافظ ای قصه ی عاشقانه خداحافظ ای آبی روشن دل
خداحافظ ای عطر شعر شبانه
خداحافظ ای داغ بر دل نشسته


اس ام اس خداحافظ
SMS KHODA HAFEZ

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد