جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خداحافظی SMS KHODAHAFEZI

اس ام اس خداحافظی



اس ام اس خداحافظی
SMS KHODAHAFEZI


 
اگه گفتم خداحافظ، نه اینکه رفتنت ساده است
 خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به
 رویاها بدونی بی تو و با تو همینه رسم این دنیا
 

اس ام اس خداحافظی
SMS KHODAHAFEZI



مثل همیشه عقربه ها نمیزارن حرف بزنم . خیلی دیره . میدونستم
اینو از همون سلام اول فهمیدم
 تا دیر نشده خداحافظ
 

اس ام اس خداحافظی
SMS KHODAHAFEZI



خدا حافظ گل لادن تموم عاشقا باختند
ببین گریه هام از عشق چه زندونی برام ساختن

   

اس ام اس خداحافظی
SMS KHODAHAFEZI


 
تو این رویای سر در گم خدا حافظ گل گندم
تو هم بازیچه ای بودی تو دست سرد این مردم


اس ام اس خداحافظی
SMS KHODAHAFEZI



به سرنوشت بیندیش که چگونه تصویر گر جدایی هاست
برمن خرده مگیر چراکه جبر زمانه از آغاز هر زمانه از آغاز هر سلامی بدرود میرسد
 

اس ام اس خداحافظی
SMS KHODAHAFEZI



خدا حافظ تو ای تنها سلام من
خداحافظ طلوع من غروب من
خداحافظ تو ای محبوب خوب من


اس ام اس خداحافظی
SMS KHODAHAFEZI



  گفتی خدا حافظ
 گفتم نمی خواهی مرا؟ باشد.......نخواه......
اما ای کاش می گفتی چرا؟

 
اس ام اس خداحافظی
SMS KHODAHAFEZI

 

از دست دادمت ، به راحتی یک نفس ، سخت ست ؛ ولی انگار باید
بگویم خداحافظ
 

اس ام اس خداحافظی
SMS KHODAHAFEZI



خداحافظ همیشه سخت ترین کلمه است برای بازگفتن
بر لب که بیاید دیگر باید رفت
 

اس ام اس خداحافظی
SMS KHODAHAFEZI



و من از تو جدا ماندم ولی ای کاش میمردم
برو دیگر که دل از غم رها کردم
خداحافظ که دیگر بر نمیگردم


اس ام اس خداحافظی
SMS KHODAHAFEZI

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد