جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دروغ SMS DOROGH

اس ام اس دروغ



اس ام اس دروغ
SMS DOROGH



چگونه در این چشم های زیبا
جا داده ای این همه دروغ را


اس ام اس دروغ
SMS DOROGH



بین تموم دروغات حتی نبود یه حرف راست
 اما اینو یادت باشه دروغگو دشمن خداست


اس ام اس دروغ
SMS DOROGH



پیکان هزار سو شدم باور کن در عشق سیاه رو شدم باور کن
آنگاه که بر گله ی قلبم تو زدی چوپان دروغگو شدم باور کن

  

اس ام اس دروغ
SMS DOROGH



به خودت راست بگو
 آنگاه توان دروغ گفتن به کسی را نخواهی داشت


اس ام اس دروغ
SMS DOROGH



به سه چیز تکیه نکن غرور ،دروغ وعشق
آدم با غرور می تازد، با دروغ می بازد وبا عشق می بازد


اس ام اس دروغ
SMS DOROGH



کسی که به خودش دروغ می گوید و به دروغ خودش گوش می دهد
 کارش به جایی خواهد رسید که هیچ حقیقتی را نه از خودش
و نه از دیگران تشخیص نخواهد داد


اس ام اس دروغ
SMS DOROGH



هر کس بد ما به خلق گوید ما دیده به بد نمی خراشیم
ما نیکی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم.


اس ام اس دروغ
SMS DOROGH



در ابتدایی خوانده ام بابا به ما نان می دهد
کوکب خانم سفره را به سرزده میهمان می دهد
اما حالا حسنک آنطرف با گوسفندان همنشین
چوپان دروغگو اینطرف به گرگها اسکان می دهد


اس ام اس دروغ
SMS DOROGH



دروغ نیست اگر بگویم. که بی تو
 زنده مانی میکنم ، نه زندگانی


اس ام اس دروغ
SMS DOROGH



کاش خدا سه چیز را نمی آفرید 
  غرور،دروغ،عشق
تا هیچ گاه کسی از سر غرور به دروغ دم از عشق نزند


اس ام اس دروغ
SMS DOROGH



اگر کسی می گوید که برای تو می میرد دروغ میگوید
حقیقت را کسی میگوید که برای تو زندگی می کند


اس ام اس دروغ
SMS DOROGH



دروغگو ، تو مگه نگفته بودی ستاره ی من فقط تویی
حالا میبینم اون بالا داری
باعث درخشیدن بقیه ی ستاره ها هم میشی


اس ام اس دروغ
SMS DOROGH

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد