جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بهاری

اس ام اس عید نوروز



اس ام اس بهاری


بهار،نـیم بهار،ربـع بـهار، بهار را قسمت کردند؛بازارشان سکه شد!
دوست عزیز سبز ترین و همیشگی ترین بهار ها را برایت آرزو مندم


اس ام اس بهاری

بهار بهترین بهانه برای آغاز، وآغاز بهترین بهانه برای زیستن است
آغاز بهار بر شما مبارک


اس ام اس بهاری


فرخنده باد بر همگان مقدم بهار نوروز , جاودانه ترین جشن روزگار

  

اس ام اس بهاری


نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش بحال روزگار، خوش بحال چشمه ها و دشت ها،
خوش بحال دانه ها و سبزه ها، خوش بحال غنچه های نیمه باز


اس ام اس بهاری


گل، هویت بهار است. و بهار آیینه ی قیامت. در این آیینه خود را تماشا کنیم.


اس ام اس بهاری


واقعا بهار و قیامت شبیه هم هستند. علف های هرز و گلها هم زمان از خاک سربر می دارند.


اس ام اس بهاری


بهار سخاوتمند است، دامنی از گل به زمین می بخشد. کمی پای درس بهار بنشینیم.


اس ام اس بهاری


بهار، ره آورد تفاهم زمین و آسمان است. بهار، محصول یگانگی است.


اس ام اس بهاری


زمستان با همه ی خشونت و سردی
 متواضعانه بهار را گردن می نهد. ما اما...؟


اس ام اس بهاری


این پیام تقدیم به کسی که نامش در بهار من ، یادش در اندیشه ی من
عشقش در قلب من و دیدارش آرزوی من است


اس ام اس بهاری
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد