جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زمستانی SMS ZEMESTANI

اس ام اس زمستان




اس ام اس زمستانی
SMS ZEMESTANI



به که گویم که تو منزلگه چشمان منی  به که گویم که تو گرمای دستان منی
 گرچه پاییز نشد همدم و همسایه ی من به که گویم که تو باران زمستان منی


اس ام اس زمستانی
SMS ZEMESTANI



سوزی که برف داره ، بارون نداره
  معرفتی که تو داری ، هیچ کــس نداره


اس ام اس زمستانی
SMS ZEMESTANI



 دارد برف می آید در گوش دانه های برف  نام تو را  زمزمه خواهم کرد
 تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند

  

اس ام اس زمستانی
SMS ZEMESTANI



داره برف میاد  به اسمون نگاه کن هروقت برف سیاه  بارید بهم خبر بده
 اون موقع من دیگه دوستت نخواهم داشت


اس ام اس زمستانی
SMS ZEMESTANI



وقتی بهت گفتم : دلتنگ تو هستم
 به شانه ام زدی تا دلتنگیم را تکانده باشی !
 به چه دلخوش کرده ای ؟
 تکاندن برف از شانه آدم برفی ؟


اس ام اس زمستانی
SMS ZEMESTANI



عشق یعنی امید ، یعنی طراوت باران ، یعنی سفیدی برف
 یعنی ساز زندگی و لبریز از خوشی و عشق
 یعنی راز زیستن !


اس ام اس زمستانی
SMS ZEMESTANI



و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد
 چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟
چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟


اس ام اس زمستانی
SMS ZEMESTANI



در برف ، سپیدی پیداست . آیا تن به آن می دهی ؟
 بسیاری با نمای سپید نزدیک می شوند
 که در ژرفنای خود نیستی بهمراه دارند

اس ام اس زمستانی
SMS ZEMESTANI

 

برف آمد و پاییز فراموشت شد
 آن گریه ی یک ریز فراموشت شد
 انگار نه انگار که با هم بودیم
 چه زود همه چیز فراموشت شد


اس ام اس زمستانی
SMS ZEMESTANI


اگه برف می دونست زمین خاکی چقدر کثیفه
برای اومدن به اون لباس سفید نمی پوشید


اس ام اس زمستانی
SMS ZEMESTANI
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد