جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس استقلالی SMS ESTEGHLALI

اس ام اس استقلال




اس ام اس استقلالی
SMS ESTEGHLALI



آبی یعنی غرق در خوشحالیم
عشق می ورزم که استقلالیم
آسمان گفتا ز قرمز خالیم
گر سرم را از تنم سازی جدا
باز می گویم که استقلالیم


اس ام اس استقلالی
SMS ESTEGHLALI



این مایه سرور و خوشبختیست که فلک از رنگ قرمز خالیست
تلاءلو آسمان را می بینی؟
گویند که خدا هم استقلالیست!


اس ام اس استقلالی
SMS ESTEGHLALI



خون تا ابد سرخ خواهد ماند ،  البته درون رگهای آبی !
استقلال قهرمان

  

اس ام اس استقلالی
SMS ESTEGHLALI



آسمان گفت که من آبی ام
 عشق می ورزم که استقلالی ام !


اس ام اس استقلالی
SMS ESTEGHLALI



استقلاله قهرمانه 
 تیمی که حریف نداره
 شب تاره لنگ پاره
  تیمی که چاره نداره


اس ام اس استقلالی
SMS ESTEGHLALI



آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم
 قرمز نشویم هرگز که با ننگ بمیریم


اس ام اس استقلالی
SMS ESTEGHLALI



عشقت کرده توو جون من ریشه
 تو قهرمان منی همیشه
بذار بگن هرچی که دوست دارن
 تیمی استقلال من نمیشه


اس ام اس استقلالی
SMS ESTEGHLALI



پرسپولیس گل میخوره میگه زمین صابونیه
 زمین و پاک میکنن میگه هوا بارونیه !!!


اس ام اس استقلالی
SMS ESTEGHLALI



آسمان گفتا ز قرمز خالیم
گر سرم را از تنم سازی جدا
باز می گویم که استقلالیم


اس ام اس استقلالی
SMS ESTEGHLALI



این روزها همه پرسپولیس رو گل باران میکنند !
 شما چطور !!؟


اس ام اس استقلالی
SMS ESTEGHLALI

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 ق.ظ http://bihes.ir

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد