جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خداحافظی sms khodahafezi

اس ام اس خداحافظی



اس ام اس خداحافظی
sms khodahafezi



میگویم سلام، هیچکس جوابم را نمیدهد
 پس خدانگهدار میگویم شاید از سر اتفاق
 یک نفر دست هایش تکان بخورد


اس ام اس خداحافظی
sms khodahafezi



خداحافظ برای تو چه آسان
 ولی قلبم ز واژه اش چه سوزان


اس ام اس خداحافظی
sms khodahafezi



تکیه به شونه هام نکن، من از تو افتاده ترم
 ما که به هم نمیرسیم، بسه دیگه! بذار برم

  

اس ام اس خداحافظی
sms khodahafezi



منو ببخش تنهام نذار، برای آخرین بار
 تنهام نذار، بی من نرو، نگو خدانگهدار


اس ام اس خداحافظی
sms khodahafezi



تو رفتی شاخه عشقم شکسته
 به چشمم شبنم حسرت نشسته
نگاهی هم نکردی وقت رفتن
 نگاهی که سراسر اشک بسته


اس ام اس خداحافظی
sms khodahafezi



گفتی خداحافظ! گفتم نمی خواهی مرا
 باشد نخواه! اما ای کاش می گفتی چرا


اس ام اس خداحافظی
sms khodahafezi



خدانگهدار عزیزم اما نمیشه باورم
 توی چشام نگاه نکنی این لحظه های آخرم
 آخه چطور دلم بیاد چشاتو گریون ببینم


اس ام اس خداحافظی
sms khodahafezi



میروم شاید کمی حال شما بهتر شود
 میگذارم با خیالت روزگارم سر شود


اس ام اس خداحافظی
sms khodahafezi



ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار
 منو از خاطره کم کن ٬ تا ابد خدا نگهدار


اس ام اس خداحافظی
sms khodahafezi



میشه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی ولی
هیچوقت نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری که با خداحافظی بعضی ها از چشمت جاری میشه


اس ام اس خداحافظی
sms khodahafezi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد