جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس روز بارانی sms rooze barani

اس ام اس باران



اس ام اس روز بارانی
sms rooze barani



اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان
 ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند


اس ام اس روز بارانی
sms rooze barani



بغضهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد
 صدای خسته ی قلب من است که از چشمان آسمان بیرون میریزد


اس ام اس روز بارانی
sms rooze barani



مثل باران چشمهایت دیدنی است ٬ شهر خاموش نگاهت دیدنی است
 زندگانی معنی لبخند توست ٬ خنده هایت بی نهایت دیدنی

  

اس ام اس روز بارانی
sms rooze barani



اگر میدونستی چقدر دوستت دارم ...
برای اومدنت بارون رو بهانه نمیکردی
 رنگین کمان من


اس ام اس روز بارانی
sms rooze barani



در حسرت موجم ، باران کفافم نیست
 درمان درد من ، باران ِ نم نم نیست


اس ام اس روز بارانی
sms rooze barani



کاش وقتی آسمان بارانی است ، چشم را با اشک باران تر کنیم
کاش وقتی که تنها میشویم ، لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم


اس ام اس روز بارانی
sms rooze barani



میدانم که می مانی و از قلبم بیرون نمیروی
 پس لااقل باران را بهانه کن. دارد باران می آید


اس ام اس روز بارانی
sms rooze barani



شیشه پنجره را باران شست
از دل من اما ،
چه کسی نقش تو را خواهد شست


اس ام اس روز بارانی
sms rooze barani



باز باران آمد
از هوا یا ز دو چشم خیسم؟
نیک بنگر چه تفاوت دارد


اس ام اس روز بارانی
sms rooze barani



خدا ابر رو به گریه میاره تا گلها بخندن
 پس هر وقت بارون آمد یادت نره بخندی


اس ام اس روز بارانی
sms rooze barani

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد