جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بارون sms baroon

اس ام اس باران



اس ام اس بارون
sms baroon


بر سرم چتر گرفت؛
به تماشا ایستادند
باران و رهگذران


اس ام اس بارون
sms baroon


باران!!!
 در گلوی من ابر ِ کوچکی ست میشود مرا بغل کنی؟
قول میدهم گریه کم کند


اس ام اس بارون
sms baroon


نیمکت چوبی کهنه نم گرفته زیر بارون
زیر سقف بی قرار شاخه های بید مجنون ، ابر بی طاقت پاییز مثل من چه بی
ستارست ، مثل من شکسته از این نامه های پاره پارست

  

اس ام اس بارون
sms baroon


یادگاری واسه بارون ، آرزوهایی که خاک شد
وقتی رفتی زیبا ، انگار روح از تنم جدا شد


اس ام اس بارون
sms baroon


توی زندگیت بارون نباش که فکر کنند با منت خودتو به شیشه میکوبی
 ابر باش که منتظرت باشند که ببیاری


اس ام اس بارون
sms baroon


عشق لالایی بارون تو شباست ، نم نم بارون پشت شیشه هاست
 لحظه شبنم و برگ گل یاس ، لحظه رهایی پرنده هاست
 لحظه عزیز با تو بودنه ، آخرین پناه موندن منه


اس ام اس بارون
sms baroon


وقتی ناله های خرد شدنت زیر پای بارون
 نوای دل انگیزی شد چه فرقی می کند برگ سبز کدام درختی


اس ام اس بارون
sms baroon


با رفیقت مثل چتر رفتار نکن
 که هر وقت بارون بند اومد ، فراموشش کنی !


اس ام اس بارون
sms baroon


زیر سایبون چشمات تو شبستون نگاهت ، یه جایی گوشه اشکات مچ عشقتو میگیرم
 بین پاییز و زمستون انتظار و نم بارون ، میون نامهربونی تا بخوای برات میمیرم


اس ام اس بارون
sms baroon


میدونی چرا بارون از پشت شیشه قشنگ تره
 چون بدون اینکه خیس بشی احساسش میکنی
 مثل دیدن گریه کسی که خیلی دوستش داری


اس ام اس بارون
sms baroon
نظرات 1 + ارسال نظر
بانو پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:17 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد