جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خداوند sms khodaya

اس ام اس خدا



اس ام اس خداوند
sms khodaya



خدایا ! به خوبان جهان عزت داده اى و به بدان ثروت …
 نکند ما به تماشاى جهان آمده ایم !!؟


اس ام اس خداوند
sms khodaya



با تمام وجود گناه کردیم اما او نه نعمتش را از ما دریغ کرد
 و نه گناهمان را فاش کرد
حال اگراطاعتش کنیم چه خواهد کرد…؟


اس ام اس خداوند
sms khodaya



باید گاهی سکوت کنیم
شاید خدا هم حرفی برای گفتن داشته باشد

  

اس ام اس خداوند
sms khodaya



ملاصدرا : خداوند بی نهایت است و لامکان و بی زمان اما به قدر فهم تو کوچک می شود
و به قدر نیاز تو فرود می آید و به قدرآرزوی تو
 گسترده می شود و به قدر ایمان تو کارگشا می شود


اس ام اس خداوند
sms khodaya



خداوندا! دنیای آشفته ی درونم را که تنها از نگاه تو پیداست
با لالایی مهربان خود ، آرام کن تا وجود داشتن و بودن را ، به زیبایی احساس کنم


اس ام اس خداوند
sms khodaya



خدایم را دوست دارم و با وفاتر از او سراغ ندارم
 شاید به رسم همین وفاداریست که دوستانم را به او میسپارم!!!


اس ام اس خداوند
sms khodaya



زندگی باور میخواهد،آن هم از جنس امید
که اگر سختی راه به تو یک سیلی زد،یک ندای قلبی،به تو گوید که خدا هست هنوز…


اس ام اس خداوند
sms khodaya



خدایا
اگر بنده مطیعی نیستم دوستانی دارم که به ذکرت مشغولند
 به نعمت وجودشان و احترام مناجاتشان و دل پاکشان به ما نظر کن.


اس ام اس خداوند
sms khodaya



این که خدا ما را آفریده نعمت است ولیاقت انسان بهشت است خود را به کمتر ازآن نفروشیم
در ضمن خدا به نماز ما احتیاجی ندارد ما با نماز خواندن لیاقت بندگی خود را ثابت میکنیم


اس ام اس خداوند
sms khodaya

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد