جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک رفاقتی PAYAMAK REFAGHATI

اس ام اس رفیق و رفاقت




پیامک رفاقتی

PAYAMAK REFAGHATI



گویندغروب جایی است که آسمان برای زمین میمیرد غروبتیم رفیق


پیامک رفاقتی

PAYAMAK REFAGHATI



در رفاقت رسم ما جان دادن است
 هر قدم را صد قدم پس دادن است
 هر که بر ما تب کند جان میدهم
 ناز او را هر چه باشد میخریم


پیامک رفاقتی

PAYAMAK REFAGHATI



دوستان پاک چوبهای خیسی هستند که
 با آتش زندگی نه میسوزند نه خاکستر میشوند

  

پیامک رفاقتی

PAYAMAK REFAGHATI



ر: روحیه ی
ف: فداکاری
ی: یک
ق: قسم خورده
رفیق یعنی این!


پیامک رفاقتی

PAYAMAK REFAGHATI



اگر خوبان عالم جمع باشند
 یقینا نزد من ، تو بهترینی
اگر از خوبترها حلقه سازند
 تو در آن حلقه ، میدانم نگینی


پیامک رفاقتی

PAYAMAK REFAGHATI



تا عمر ما باشد به دنیا ما رفیقیم
 ترس از آن دارم بمیرم حس کنی ما نارفیقیم


پیامک رفاقتی

PAYAMAK REFAGHATI



یاد یاران هرکجا باشد برما واجب است
 مارفیق نارفیق شهرغمها نیستیم


پیامک رفاقتی

PAYAMAK REFAGHATI



ما فقیران , قلبمان بی کینه است
دوستی با هر که کردیم جای او در سینه است


پیامک رفاقتی

PAYAMAK REFAGHATI



دوست عزیز کلاس ، داشتنیه گذاشتنی نیست
جهت اطلاع عرض کردم !


پیامک رفاقتی

PAYAMAK REFAGHATI



دوستان خوب پادشاهانی بی تاج و تختی هستند
 که بر دلها حکومت میکنند


پیامک رفاقتی

PAYAMAK REFAGHATI

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد