جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دوستانه SMS DOOSTANE

اس ام اس رفیق و رفاقت



اس ام اس دوستانه
SMS DOOSTANE



دوست داشتن یه کالای بی ارزشه نه میتونی بخریش و نه بفروشی
 ولی داشتن دوست خوب که درکت کنه از معدن طلا هم دست نیافتنی تره


اس ام اس دوستانه
SMS DOOSTANE



دوستامون مثل مداد رنگی اند ، اونها به زندگی ما رنگ میبخشن
 ممکنه من رنگ مورد علاقت نباشم اما امیدوارم یجایی برای تکمیل نقاشیت به من احتیاج پیدا میکنی


اس ام اس دوستانه
SMS DOOSTANE



امکانش هست ما گلی را دیر یاد کنیم اما محاله عطرخوشش را از فضای دلمون پاک کنیم

  

اس ام اس دوستانه
SMS DOOSTANE



خاک تنهارفیق آدمه که ازاول خلقت تامرگ
 بارفیقش قهر نمى کنه. خاکتیم رفیق.


اس ام اس دوستانه
SMS DOOSTANE



ارزش رفیق برایم آنقدرهست که حاضرم برای قدمهایش پل عبور شوم
حتی اگرنگاهش برای لحظه ای به زیر پایش نیفتد.


اس ام اس دوستانه
SMS DOOSTANE



ما نه آنیم که در بازی تکراری این چرخ وفلک
 هرکه ازدیده مان رفت ز خاطرببریم


اس ام اس دوستانه
SMS DOOSTANE



الهی روزگارت آفتابی ، الهی شامگاهت مهتابی
 الهی در همه دوران عمر به قلب هر که خواهی راه یابی !


اس ام اس دوستانه
SMS DOOSTANE



رفاقت کتابی ست پر ماجرا هرگز ان را به خاطر داستان های بدش ترک نکن


اس ام اس دوستانه
SMS DOOSTANE



گر چه آلوده دنیای غریبم اما
سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم
دل من عاطفه را می فهمد
خوشحالم با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم


اس ام اس دوستانه
SMS DOOSTANE



یادت باشه
 یاد تو به یادم میمونه. یادی کن که یاد ما هم به یادت بمونه


اس ام اس دوستانه
SMS DOOSTANE



یادت میکنم تا نگویی بی وفاست
این دل همیشه با شماست


اس ام اس دوستانه
SMS DOOSTANE

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد