جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سرکاری



اس ام اس مزاحمت شب
sms sarekari



ببخشید این وقت شب مزاحم شدم
میخواستم شما سفره خارجه زیاد رفتید هواپیما بوق داره؟


اس ام اس مزاحمت شب
sms sarekari



پاشو جیش کن بعد بخواب
(سازمان دخالت در تمام امور کشور)


اس ام اس مزاحمت شب
sms sarekari



خیلی ببخشید
مثل اینکه موقع بدی مزاحم شدم
خواستم بپرسم آب خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی

  

اس ام اس مزاحمت شب
sms sarekari



از اونجا که شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خود دونستم بیدارت کنم آخه داشتی بالشو می خوردی


اس ام اس مزاحمت شب
sms sarekari



سلام خیلی حالم گرفته!
 همه بهم دروغ می گن خواهش میکنم تو دیگه راستشو بگو
گاو حسنی که نه شیر داره نه پستون پس چه جوری شیرشو بردن هندستون


اس ام اس مزاحمت شب
sms sarekari



از باد پرسیدم پایان کار عشق چیست ؟
 گفت : نفرین بر جدایی
البته میبخشی 11شب...مزاحم شدم


اس ام اس مزاحمت شب
sms sarekari



شرمنده دیر وقت مزاحم میشم
میدونی چرا لک‌لک موقع خواب یک پایش را بالا می‌گیره؟
چون اگر هر دو را بگیرد، می‌افتد!


اس ام اس مزاحمت شب
sms sarekari



فردا فصل پشم چینى گوسفنداست
شب زود بخواب تا صبح اولین نفر باشى


اس ام اس مزاحمت شب
sms sarekari

 

سلام !!
ببخشید این وقت شب مزاحم میشم یه سوالی خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده
 که چرا کلاغ به جای قار قار نمیگه بع بع !!!
اگه منو از این ابهام در بیاری خیلی ممنون میشم


اس ام اس مزاحمت شب
sms sarekari


 
یه سوال برام پیش اومده، شبا که میگن:
 "بگیر بخواب" چی رو باید بگیریم؟؟؟
بیخیال حالا، بگیر بخواب!!


اس ام اس مزاحمت شب
sms sarekari

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد