جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دوستت دارم smsdostat daram

اس ام اس دوستت دارم



اس ام اس دوستت دارم
smsdostat daram



پرسیدند : دوستش داری ؟
 گفتم : دنیای من است گفتند : دوستت دارد ؟
 گفتم : تنها سوال من است


اس ام اس دوستت دارم
smsdostat daram



وقتی کسی رو دوست داری ، این یه چیزه !
وقتی کسی تو رو دوست داره ، این یه چیز دیگه !
اما وقتی کسی رو دوست داری که تو رو دوست داره این یعنی همه چیز !


اس ام اس دوستت دارم
smsdostat daram



نیمه گـُمشده ام نیستی که
 بـا نیمه ی دیگــر به جُستجویت برخیزم تو…
 تمام گُمشده منی

  

اس ام اس دوستت دارم
smsdostat daram



هم رنگ تمام آرزوهای منی
 غارتگرجان ومال و دنیای منی
بی تونفس کشیدنم ممکن نیست
 ساده بگویم که همه دنیای منی


اس ام اس دوستت دارم
smsdostat daram



تو فکر نکن سکوت من ذکر فراموشی توست بدون که
 هرلحظه دلم در همه جا به یاد توست


اس ام اس دوستت دارم
smsdostat daram



دارمت دوست به حدی که خدا می داند
 این گفته فقط باد صبا می داند مهرت ای دوست زمانی زدلم پاک شود که
 همه پیکرمن زیر زمین خاک شود


اس ام اس دوستت دارم
smsdostat daram



نفسم ، تو در شمالی و من در جنوب !
کاش دستی نقشه را از میانه تا کند


اس ام اس دوستت دارم
smsdostat daram



حواسم رو هر کجا پرت میکنم باز کنار تو میوفته !


اس ام اس دوستت دارم
smsdostat daram



زندگی یعنی : همین لبخند تو، دوست یعنی یک نفر مانند تو
 مرحبا بر دوست! تفسیرش تویی، آفرین بر آسمان، ماهش تویی


اس ام اس دوستت دارم
smsdostat daram



چشماتو ببند خیلی آهسته
 اینجا همه چی خوبه وقتی نگات نشه ازم خسته
 عشق بچگیم ، بگو مال همیم


اس ام اس دوستت دارم
smsdostat daram

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد