جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس برفی جدید sms barfi jadid

اس ام اس زمستان



اس ام اس برفی جدید
sms barfi jadid



الا ای برف چه می ‏باری؟؟
بر این دنیای ناپاکی
بر این دنیا که هر جایش
رد پا از خبیثی است


اس ام اس برفی جدید
sms barfi jadid



مبار ای برف تو روح آسمان همراه خود داری
تو پیوندی میان عشق و پروازی
تو را حیف است باریدن به ایوان سیاهی‏ها
تو که فصل سپیدی را سرآغازی


اس ام اس برفی جدید
sms barfi jadid



لیز خوردن بهونه ایست تا دست هایی رو که
دوست داری محکمتر فشار بدی روز زمستونیت قشنگ!

  
 
اس ام اس برفی جدید
sms barfi jadid



برف بارید و خدا پاکی خود را به زمین هدیه کرد
 زمین مغرور شد که سفید است، پاک است چون دل خدا...
و خدا با آفتابی، اشتباه زمین را به وی گوشزد کرد


اس ام اس برفی جدید
sms barfi jadid


 
برف که حالا کم کم آب می شود
سفید ، همرنگ آرزوهای تو بود


اس ام اس برفی جدید
sms barfi jadid

 

امیدوارم روزای زمستونیت مثل دل من که
از عشق تو لبریزه گرم باشه
 روزای زمستونیت قشنگ

 
اس ام اس برفی جدید
sms barfi jadid

 

امسال زمستون خیلی قشنگه
چون با تو آغاز میشه با تو نیستم با کفشمم
 

اس ام اس برفی جدید
sms barfi jadid

 

یه گاز از دماغت میدی !؟
(از عاشقانه های خرگوش و آدم برفی !!!) !
 

اس ام اس برفی جدید
sms barfi jadid



به شقایق سوگند که تو بر خواهی گشت
 من به این معجزه ایمان دارم
 منتظر باید بود تا زمستان برود ، غنچه ها گل بکنند


اس ام اس برفی جدید
sms barfi jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد