جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زمستانی sms zemestani

اس ام اس زمستان



اس ام اس زمستانی
sms zemestani



عشق یعنی : چون خورشید تابیدن بر شب های دوست
و چون برف ذوب شدن بر غم های دوست


اس ام اس زمستانی
sms zemestani



برف آمد و پاییز فراموشت شد
آن گریه ی یک ریز فراموشت شد
 انگار نه انگار که با هم بودیم
چه زود همه چیز فراموشت شد

 
اس ام اس زمستانی
sms zemestani



دوستت دارم اما نه به اندازه ی برف
 چون یه روز آب می شه
 دوستت دارم اما نه به اندازه ی گل ، چون یه روز پژمرده می شه
 دوستت دارم به اندازه ی دنیا ، چون هیچ وقت تموم نمی شه !

   

اس ام اس زمستانی
sms zemestani


 
اگه برف می دونست زمین خاکی چقدر کثیفه
 برای اومدن به اون لباس سفید نمی پوشید

 
اس ام اس زمستانی
sms zemestani


 
آرزو می کنم غم های دلت بروند
 زیر برف های زمستانی تا همیشه بدون غم بمان

 
اس ام اس زمستانی
sms zemestani



عشق یعنی آن نخستین حرفها
عشق یعنی در میان برفها
عشق یعنی یاد آن روز نخست
عشق یعنی هر چه در آن یاد توست

 
اس ام اس زمستانی
sms zemestani


 
 میدونی فرق من با برف چیه ؟
برف میاد و به زمین می شینه
 ولی من همین جوری هم به دل میشینم

 
اس ام اس زمستانی
sms zemestani

 

دونه های برف از آسمون فقط برای دیدن چشمات پایین میان
 اما پاشونو که به زمین میزارن فدای مهربونیهات میشن

 
اس ام اس زمستانی
sms zemestani



آرزو دارم با بارش هر دونه از برف زمستونی
 یه غم از رو دلت کم بشه نازنینم


اس ام اس زمستانی
sms zemestani



زمستان بهانه است برف از آسمون خسته می شه
 پاییز بهانه است برگ از درخت خسته می شه
 اس ام اس بهانه است دلم برات تنگ می شه


اس ام اس زمستانی
sms zemestani

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد